دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

ردپای قیمت‌های عجیب در بازار مسکن

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تازه‌ترین گزارش‌ها از ردپای قیمت‌های عجیب در بازار مسکن و سردرگمی مالکان خبر می‌دهد.
آگهی آپارتمان های مسکونی در تهران
بررسی آگهی آپارتمان های مسکونی در تهران طی یک هفته گذشته نشان می‌دهد که بازار مسکن به یک سردرگمی قیمتی از سوی مالکان دچار شده است.

به گزارش مجله دلتا مطابق آمار رسمی منتشر شده از سوی دفتر اقتصاد مسکن و همچنین بانک مرکزی، میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان مسکونی در شهر تهران در پایان فصل بهار به حدود ۱۹ میلیون تومان رسید که در مقایسه با اردیبهشت‌ماه ۹۹ رشد حدود ۷/ ۱۱ درصدی را تجربه کرد. با شروع فصل تابستان نیز قیمت‌های پیشنهادی تحت تاثیر روند سایر بازارهای موازی همچون سکه، ارز و بورس و همچنین انتظارات تورمی سمت عرضه در بازار مسکن، به رشد خود ادامه دادند.

در مقابل گروهی از سازندگان و مالکان که با مشاهده شرایط بازار طی چندماه گذشته تصمیم قطعی به فروش واحد مسکونی و تبدیل به احسن آن پیدا کردند، سعی کردند اندکی قیمت پیشنهادی خود را تعدیل کنند.

رفتار این دو گروه از مالکان در بازار مسکن (گروهی که هنوز تصمیم قطعی برای فروش ندارند و گروه دوم که تصمیم قطعی دارند) سبب شده تا در عمده مناطق شهر تهران، قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های مسکونی مشابه، متفاوت از یکدیگر و با اختلاف قیمت تعیین شود. به‌طوری‌که در برخی مناطق قیمت‌های عجیب و غریب بدون توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه یا شرایط ملک از سوی مالک پیشنهاد شده است که سبب می‌شود تفاوت قیمتی قابل توجهی میان آگهی ‌های منطقه به وجود آید. این موضوع هم در مناطق لوکس شمالی شهر تهران و هم در مناطق مصرفی قابل مشاهده است.

در جدول زیر جدیدترین آگهی آپارتمان های مسکونی در تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

آپارتمان تهران

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “آخرین تحولات بازار مسکن شهر تهران” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds