دکوراسیون منزل با رنگ های شاد

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکوراسیون منزل با رنگ های شاد کار بسیار ساده‌ای است اگر قدری با رنگ شناسی در چیدمان آشنایی داشته باشید. برای این منظور باید از عناصر رنگی با تناژ رنگی روشن بهره بگیرد.
دکوراسیون منزل با رنگ های شاد

برای آشنایی با تم‌های رنگ شاد در منزل نیاز است از رنگ‌های بنفش، زرد، سفید، صورتی، قرمز و امثال این سری از رنگ‌ها بهره گرفته شود. در این بخش از مجله دلتا سعی بر آن داریم تا شما را با ایده پردازی دکوراسیون منزل با رنگ های شاد آشنا کنیم.

زیبا سازی منزل با تم رنگی آبی روشن

رنگ هایی که با تم آبی در فضای منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد باید با رنگ زرد و مشکی ترکیب تا ایده پردازی زیباتری برای شما به تصویر کشیده شود. استفاده کردن از رنگ‌ها را با کمی تیزبینی به انجام برسانید تا فضای منزل شما کودکانه جلوه نکند.

دکوراسیون منزل

رنگ آمیزی شاد با یک تم رنگی

برای رسیدن به یک تم رنگی شاد در منزل می‌توانید فقط از یک رنگ روشن استفاده کنید. برای این منظور  هر رنگی را که دوست دارید در لیست علاقه مندی های خود قرار دهید.

در کنار وسایل رنگی خود می‎توانید از وسایل دکوری متفاوت نیز بهره بگیرید تا طراحی شما به سبک مدرن نیز دنبال شود.

زیبا سازی منزل

ایده پردازی با تم شاد با ترکیب رنگ‌ها

اگر می خواهید از رنگ های متنوع در زمان چیدمان استفاده کنید به شما توصیه می‎کنیم رنگ های تیره را در کنار رنگ های بسیار شاد مورد استفاده قرار دهید. همان طور که در این ایده پردازی مشاهده می کنید از رنگ سبز تیره و مشکی در کنار پاف که به عنوان صندلی مهمان مورد استفاده قرار گرفته است به خوبی به تصویر کشیده شده است.

با توجه به اینکه رنگ پاف بسیار شاد و چشم گیر است و هیچ تناسبی با هارمونی رنگ حاکم در فضا ندارد اما به درستی در این تصویر سازی و ترکیب رنگ ها مورد استفاده قرار گرفته است.  می توانید از فرشی با همین تم رنگی صورتی کمک بگیرید تا ایده رنگی شما بیشتر مشهود باشد.

رنگ شناسی

رنگ‌های شاد و کلام آخر برای منزلی شاد‌تر

اگر می خواهید منزل‎تان بسیار شاد جلوه کند به شما بهره گرفتن از رنگ های شاد را توصیه می کنیم. همان طور که در طی این مقاله مطالعه شد شما می توانید با استفاده از رنگ گلبهی، آبی آسمانی، صورتی ملایم و سفید به یک تصویر سازی بسیار شاد دست پیدا کنید.

البته این مهم را نیز نباید از قلم انداخت که رنگ‌های تیره سبب جلوه دادن بیشتر به ایده پردازی رنگ شاد چیدمان شما می‌شود. با رنگ‌های طوسی روشن و سیر به همراه رنگ مشکی می‌توانید تصویر سازی بهتری داشته باشید.

happy home decoration دکوراسیون منزل با رنگ های شاد

 کافی است دیوار پوش و کف پوش را با این تم رنگی هماهنگ شود تا تصویر ارائه شده شبیه به یک کودکستان نمود پیدا نکند. در کنار تمام رنگ‌های اشاره شده، رنگ طلایی و استفاده از آن را نیز توصیه می‌کنیم. این تم رنگی سبب مدرن‌تر جلوه دادن چیدمان شما می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای خرید پرده برای اتاق خواب مطلب “انتخاب بهترین پرده اتاق خواب” را مطالعه کنید.

 منبع: مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…