تزیین میز ناهار خوری، ایده‌هایی برای افراد باسلیقه

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بسیاری از خانم‌ها هنگام تزیین میز ناهارخوری بسیار سردرگم می‌شوند زیرا می‌خواهند چیدمان طوری باشد که خیلی شلوغ نشود و در عین حال جذاب و شیک باشد.
تزیین میز ناهارخوری

تصمیم گرفتن در مورد ابزار و وسایلی که قرار است بر روی میز نهارخوری قرار گیرد کار ساده ای نیست زیرا این میز مانند میز جلو مبلی نیست که بخواهید بر روی آن ابزار تزئینی و چیزهایی از این قبیل قرار دهید. در این بخش از مجله دلتا ایده هایی برای تزیین میز ناهارخوری را مطرح می‌کنیم.

رو میزی

برای اینکه بتوانید میزناهارخوری زیبایی را تزیین کنید باید قبل از همه یک رومیزی نخی تهیه کنید و بر روی میز قرار دهید و بعد از آن زیر بشقابی رانر که این رانر پارچه ای است که عرض ۶۰ سانتیمتر دارد و وسط میز ناهارخوری قرار می‌گیرد و از دو طرف آویزان میشود بعد از اینکه رومیزی نخی و رانر را بر روی میز گذاشتید باید قاشق، چنگال و بشقاب و سایر لوازم دیگر را بر روی میز قرار دهید.

 میز ناهارخوری

تزیین میز ناهار خوری

شما می‌توانید از وسایل تزئینی کوچک و گل ها بر روی میز غذاخوری استفاده کنید تا حس بهتری را به میهمانان بدهید، ظاهر میز ناهارخوری شما و تزئینی که دارد نماینده سلیقه و خلاقیت شما است و باعث می‌شود که فضای پذیرایی شما حس بهتری به افرادی که در آن هستند انتقال بدهد.

میز ناهار خوری نیمکت دار

دکورهایی که بر روی میز ناهارخوری قرار می‌گیرد با چیدمان مبل‌های راحتی و میز جلو مبلی بسیار متفاوت خواهد بود. میزهای ناهارخوری با مدل‌ها و سبک‌های جدید، مخصوص میزهایی از جنس چوب طبیعی شبیه نیمکت هستند و سبک خاصی را به محیط می دهند.

انواع میز ناهارخوری

خیلی از خانواده ها فکر می‌کنند که مدل‌های نیمکت دار برای خانه آن‌ها مناسب نیست و از زیبایی محیط آنها کم می‌کند اما باید بدانید که میزهای چوبی در این سبک مزایا و ویژگی‌های خاص خودش را دارد.

اگر بخواهیم با یک مثال برای شما مطلب را روشن‌تر کنیم باید بدانید که نیمکت‌ها وقتی به جای صندلی استفاده می‌شوند باعث می‌شوند که فضا راحت‌تر و صمیمی‌تر به حساب می‌آید و دلیل اصلی آن هم ساده بودن این وسیله است.

وقتی که شما به جای صندلی، نیمکت در محیط قرار می‌دهید باعث می‌شود که افراد در آن محیط به همدیگر نزدیک‌تر شوند و در کنار هم بنشینند و این باعث می‌شود که صمیمیت بیشتری بین اعضای خانواده و مهمانان برقرار شود.

خرید میز ناهارخوری

همیشه در نظر داشته باشید که علاوه بر زیبایی و سبک میزناهارخوری مناسب منزل شما چیزی که مدنظر است چیدمان و تزئین آن است که باید طوری انجام شود که علاوه بر زیبایی مرتب و منظم به نظر برسد.

پیشنهاد مطالعه: قبل از خرید میز ناهار خوری مطلب “راهنمای خرید میز ناهار خوری” را مطالعه کنید.

منبع: آف دکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…