چیدمان اتاق خواب دخترانه

۸
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این تفاوت که کودک شما دختر است یا پسر در چیدمان اتاق کودک شما نقش به سزایی دارد. به‌ عنوان‌ مثال اگر کودک شما دختر باشد نیاز است از رنگ‌های روشن و شاد بیشتر بهره گرفته شود. چیدمان اتاق کودک با توجه به اینکه سال‌های اولیه عمر خود را در آن سپری می‌کند نقش به سزایی در رشد و تربیت وی دارد.
دیزاین اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون و دیزاین همه اتاق‌های منزل اهمیت خاص خود را دارند، اما در این میان، دکوراسیون اتاق خواب کودکان و مخصوصا دیزاین اتاق خواب دخترانه اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر قصد طراحی یک دکوراسیون دخترانه برای اتاق کودک خود را دارید، با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

شما برای چیدمان اتاق کودک خود، در ابتدا نیاز به یک‌ تخت مناسب برای او دارید. در سنین پایین با توجه به شرایط جسمانی کودک باید از تخت‌های مناسب او استفاده شود. تخت‌های با اندازه کوچک گزینه مناسبی به شمار می‌رود. می‌توانید از یک صندلی برای زمان‌های که نیاز است کودک خود را در آغوش بگیرید برای اتاق او استفاده کنید و این لوازم را با طراحی رنگ روشن و تیره بیشتر به چشم آورید. همچنین می‌توانید از تشک و بالشت رنگی برای زیباسازی فضا در یک دکوراسیون سفید رنگ استفاده کنید.

صورتی ملایم و سفید برای اتاق کودک دخترانه

اتاق صورتی

به منظور رسیدن به این ایده پردازی شیک می‌توانید برای فضا از رنگ طوسی استفاده کنید و از سوی دیگر تمامی لوازم را به رنگ سفید مهیا سازید. استفاده از رنگ سفید در زمان چیدمان به شما این امکان را می‌دهد که به‌ راحتی از هر تلفیق رنگی برای دکوراسیون بهره ببرید. مبل سفید، کوسن صورتی، فرش سفید، پاف صورتی، تخت سفید، رختخواب صورتی نمونه‌هایی از این ترکیب رنگ بی‌نظیر به شمار می‌روند.

ست تختخواب و میز ارایش دخترانه

اتاق خواب دخترانه

ست اتاق خواب نوجوان دخترانه کار را برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه جوان راحت می‌کند. این ست می‌تواند، ست تخت‌خواب و میز آرایش دخترانه باشد یا ست تخت‌خواب و میز تحریر دخترانه باشد. شما می‌توانید با توجه به نیازها و راحتی خودتان هر وسیله‌ای که نیاز داشتید را در هنگام خرید، برای ساخت سفارش دهید تا یک سرویس کامل اتاق خواب را تحویل بگیرید.

قفسه های دیواری برای نگه داری وسایل تزیینی

دیزاین اتاق خواب دخترانه

همیشه مقدار زیادی خرت و پرت در هر اتاقی هست که اگر به آن‌ها توجهی نکنیم وسط اتاق تلمبار شده و منظره زشتی به وجود می‌آورند. هرچقدر هم که در دیزاین اتاق خواب دخترانه خود هزینه کرده و سلیقه به خرج داده باشید، این شلوغی همه جلوه اتاق خواب را از بین خواهد برد. از قفسه‌های دیواری برای سر و سامان دادن به وسایل خود استفاده کنید. راه حل همیشگی برای فضاهای کوچک شلف‌های دیواری هستند. شما می‌توانید از این شلف‎ها هر تعداد و اندازه که می‌خواهید برای دیوار اتاق خود تهیه کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ دی ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۹ ق٫ظ

  3. امو

    ۸ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۵۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ آذر ۱۳۹۹ در ۴:۵۳ ب٫ظ

    خیلی عالی??

    پاسخ

    • ?

      ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۱:۵۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۸ آذر ۱۳۹۹ در ۳:۵۷ ب٫ظ

    خوب

    پاسخ

  6. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ در ۲:۱۳ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۱:۲۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…