دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

متقاضیان آپارتمان‌های ۵۰ متری مراقب باشند!

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تب افزایش قیمت پیشنهادی مسکن که در بخش‌هایی از بازار مشاهده می‌شود، در بازار املاک نقلی نیز مشهود است.
آگهی فروش آپارتمان‌ های 50 متری متقاضیان آپارتمان‌های 50 متری مراقب باشند!

نگاهی به آگهی فروش آپارتمان‌ ۵۰ متری و کوچک متراژ در بازار مسکن نشان می‌دهد که قیمت این واحدهای نقلی در مناطق مصرفی و پرتقاضا بالا رفته است؛ این در حالی است که متقاضیان انتظار دارند بتوانند با بودجه کمتری خانه‌دار شوند.

به گزارش مجله دلتا هم‌اکنون سطح بودجه متقاضیان خرید آپارتمان‌های تا ۶۰ مترمربع عموما زیر یک میلیارد تومان است اما در تعدادی از محله‌های متوسط و بعضا متوسط به پایین شهر، یافتن آپارتمان با این ویژگی در حدود یک میلیارد تومان میسر است. البته هر منطقه از قاعده قیمت‌گذاری متفاوتی پیروی می‌کند اما نکته قابل‌توجه این است که برخی از فروشنده‌های مسکن، اصرار دارند قیمت‌های یک میلیارد تومانی یا بیشتر برای املاکی اعلام کنند که تا یکی دو هفته اخیر نیز قیمت عرضه آنها متفاوت بوده است.

واسطه‌های ملکی اصرار به افزایش قیمت را که در بخش‌های مختلف بازار از جمله بازار آپارتمان‌های نقلی مشهود است، بیش از هر چیز به نوسان قیمت ارز نسبت می‌دهند و معتقدند صف خریداران واقعی در این سطوح قیمتی بسیار کوتاه است و عده کمی را می‌توان خریدار واقعی نامید.

در عین حال قیمت‌های مطلوب‌تر و به سطوح واقعی (قیمت آخرین معاملات انجام شده) نزدیک‌تر هم در بازار مسکن نقلی کم نیست. آپارتمان‌های ۱۰ سال ساخت به بالا اغلب در محدوده قیمتی معقول هر منطقه قرار دارند اما در مورد آپارتمان‌های نوساز، انتظار افزایش قیمت در میان برخی فروشنده‌ها شکل گرفته و انجام خرید قطعی در این بازار را دشوار کرده است. هشدار واسطه‌های ملکی به خریداران مسکن این است که مراقب قیمت‌های پرت که به بهانه تغییر نرخ دلار توسط فروشنده‌ها اعلام می‌شود، باشند و پیش از انجام خرید از وضعیت آخرین قیمت‌های منطقه اطلاع کافی پیدا کنند.

در جدول زیر جدیدترین آگهی فروش آپارتمان‌ ۵۰ متری ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

آپارتمان نقلی

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از آخرین گزارش های ملکی “تفاوت قیمت مسکن در مناطق گران و ارزان تهران” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۹ تیر ۱۳۹۹ در ۱:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds