فرصت ۷روزه به متقاضیان مسکن ملی

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
برای متقاضیان مسکن‌ملی در مرحله اول، دوم و ثبت‌نام پیامکی تا ۱۴ تیرماه مهلت ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شده است.
ویرایش اطلاعات متقاضیان مسکن ملی

بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی، امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان مسکن ملی (مرحله اول، مرحله دوم و ثبت‌نام پیامکی) که استعلامات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته و اکنون در وضعیت «در انتظار بررسی» قرار دارند، ایجاد شده است.

به گزارش مجله دلتا متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بخش «مشاهده درخواست متقاضی» در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: ویرایش اطلاعات سایر متقاضیان مسکن ملی که استعلامات آنها مورد بررسی قرار نگرفته است به مرور انجام شده و نگرانی از این بابت متوجه هیچ یک از متقاضیان نخواهد بود.

همچنین متقاضیان ثبت نام مرحله اول «افرادی که در آبان‌ماه اقدام به ثبت نام کرده‌اند» که پس از پالایش بر اساس شرایط مندرج در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، حائز شرایط استفاده از واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی شناخته نشده‌اند و اکنون در وضعیت «رد درخواست» قرار گرفته‌اند، تا ساعت ۲۴ روز جمعه (۱۳تیرماه)  فرصت دارند که با مراجعه به بخش «مشاهده درخواست متقاضی» در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir، اعتراض خود را ثبت کنند.

در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، یکصد هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و یکصد هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از آخرین گزارش های ملکی “قیمت خانه، یک ماهه ۹میلیون بالا رفت!” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…