با چند نکته ساده دکوراسیون خود را تغییر دهید

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چگونه و چطور تغییر دکوراسیون بدهیم؟ سوالی که شاید تا کنون بارها برای بسیاری از ما پیش آمده اما به دلیل آشنا نبودن با اصول آن، از تغییر دکوراسیون منصرف شده و یا این کار را صحیح انجام نداده‌ایم
تغییر دکوراسیون ارزان

همه می‌دانیم که تغییر دکوراسیونی کم هزینه کاری غیرممکن است و تصور می‌کنید حتی اگر بخواهید دکوراسیون یک اتاق کوچک را تغییر دهید، باز هم گران تمام می‌شود. احتمالا خیال تغییر دکوراسیون ارزان را از ذهنتان بیرون کرده‌اید، ولی نگران نباشید. ما در این قسمت از مجله دلتا چند روش بسیار کم خرج و مهم را برایتان شرح خواهیم داد تا یاد بگیرید که با کمترین هزینه چطور تغییر دکوراسیون بدهید. با ما همراه باشید.

 

قبل از شروع برنامه‌ریزی کنید

تغییر دکوراسیون ارزان

برنامه‌ریزی برای طراحی دکوراسیون داخلی و تغییر آن بسیار مهم است، خصوصا اگر بخواهید هزینه‌ها را تا جای ممکن پایین بیاورید. پس بهتر است قبل از هر اقدامی، حتما ارزیابی‌ها و برنامه‌ریزی‌های اولیه را در مورد بودجه و ویژگی‌های خانه‌تان انجام دهید تا بعدا به مشکل برنخورید. برای این کار، ابتدا خوب فکر کنید و ببینید که از چه سبکی خوشتان می‌آید. مجله‌ها و سایت‌های اینترنتی را بالا و پایین کنید و با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی آشنا شوید. پروژه تغییر دکوراسیون را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید. مثلا بخش‌ها و مرحله‌هایی نظیر کفپوش، سقف، دیوارها، مبلمان، وسائل تزئینی، و دکور. بعد فروشگاه‌های اینترنتی را بالا و پایین کنید تا ببینید هر کدام از این بخش‌ها، با توجه به مواد و لوازم مورد نیاز شما، به صورت تقریبی، چقدر هزینه برمی‌دارد.

کارایی وسایلی که دارید را تغییر بدهید

تغییر دکوراسیونی کم هزینه

البته که خریدن وسایل جدید خیلی هیجان‌انگیزتر از تغییر کارایی وسایل قدیمی است، ولی با کمی کار دستی و کمی صرف اوقات فراغت روی این کار، می‌توان ظاهر هر چیزی را به کل تغییر داده و بدین ترتیب ظاهر خانه را نیز در مدت زمان کمی تغییر داد. به علاوه این امر کمک می‌کند پول بیشتری را صرفه جویی و تغییر دکوراسیون ارزان را تجربه کنید.

خرید یا تغییر مبلمان را در اولویت قرار دهید

تغییر دکوراسیون ارزان

تغییر دکوراسیون ارزان و پایبند بودن به یک بودجه خاص همیشه کار را دشوار می‌کند. وقتی کار را با منابع محدود شروع می‌کنید، همیشه باید در نظر بگیرید که پولتان را ابتدا باید برای چه عناصری خرج کنید. باید این عناصر را اولویت‌بندی کنید و تاثیرگذارترین آن‌ها را ابتدا تغییر دهید. مبلمان یکی از مهمترین و بزرگترین عناصر یک دکوراسیون است. تغییر کل مبلمان یا روکش و چیدمان آن، فضای خانه‌تان را به کلی دگرگون میکند. بعد از خرید مبلمان یا روکش مبلمان جدید، می‌توانید تغییر دکوراسیونی کم هزینه داشته باشید و باقی عناصر را برای هماهنگ شدن با مبلمانتان تغییر دهید.

۵ دیدگاه

  1. سولماز

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۵:۳۱ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۶ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۴ ب٫ظ

  5. روزبهانی

    ۱۲ تیر ۱۳۹۹ در ۳:۳۹ ب٫ظ

    روش خوبی است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…