گل‌های سرسبد گردشگری در دنیا!

۱
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
ما با انبوهی از جاذبه‌های معروف سفر و گردشگری در سرتاسر جهان مواجه هستیم که دیدن آن‌ها گاهی شانس زیادی می‌طلبد.
برترین جاذبه های گردشگری

هزاران جاذبه‌ گردشگری در سراسر دنیا وجود دارند که همه‌ آنها ارزش دیدن دارند. در این مکان‌ها می‌توانید از جنبه‌های مختلف سفر و گردشگری لذت ببرید؛ آشنایی با فرهنگ‌ها، چشیدن طعم غذاهای لذیذ محلی، سواحل بی‌نظیر، چشم‌اندازهای نفس‌گیر و بناهای تاریخی شگفت‌انگیز. مجله دلتا را با معرفی برترین جاذبه های گردشگری مطالعه کنید.

جنوب شرق آسیا

جنوب شرق آسیا برترین جاذبه های گردشگری

بک‌پکینگ یا کوله‌گردی در جنوب شرق آسیا به‌تنهایی یا همراه با یک دوست، اولین سفری است که بسیاری از جهانگردان تجربه می‌کنند. دلیل این انتخاب، سفر آزادانه و گشت‌وگذار در منطقه است. در این مسیر مسافران بسیار دیگری نیز همراه شما هستند و معمولا با فردی روبرو می‌شوید که از تجربه سفر دارد. تایلند، کامبوج و ویتنام و لائوس از مقاصد محبوب در جنوب شرق آسیا به شمار می‌روند.

قطار بین قاره‌ای اروپا

قطار بین قاره ای اروپا برترین جاذبه های گردشگری

اروپا قاره‌ای شگفت‌انگیز است و باید گفت که از نظر جاذبه‌های گردشگری دستکم گرفته شده است. این قاره دیدنی‌های فراوانی در هر کشور دارد و مسافران می‌توانند با بسیاری از تورها با بودجه‌های مقرون‌به‌صرفه از تمام این قاره دیدن کنند. قطارهای بین‌قاره‌ای در اروپا یکی از گزینه‌های مطرح برای این کار هستند.

پاتاگونیا

پاتاگونیا برترین جاذبه های گردشگری

سفر به پاتاگونیا از طریق آرژانتین و شیلی، از آرزوهای هر جهانگردی است که به دنبال برترین جاذبه های گردشگری سفر می‌کند. مناظر و دشت‌های خارق‌العاده این منطقه، همان مکانی است که شما می‌توانید خود واقعیتان را در میان کوه‌ها پیدا کنید و متوجه شوید جهان ما چقدر بزرگ و شگفت‌انگیز است.

آمریکا

آمریکا برترین جاذبه های گردشگری

پارک‌های ملی ایالات‌متحده آمریکا خانه‌ برخی از منظره‌های باورنکردنی هستند و رانندگی کردن در دل آن‌ها فوق‌العاده است. کالیفرنیا، اورگان و واشینگتن مقاصد ایده‌آلی برای پیمایش است و قله‌ هاف دام (Half Dome) در پارک یوسمیته نیز از جاذبه‌های مهم این کشور به شمار می‌آید. قله‌ رنگین‌کمان در پارک برایس (Bryce) در ایالت یوتا نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد.

مکزیک

مکزیک برترین جاذبه های گردشگری

همه‌ ما روزی خواهیم مُرد. پس چرا به‌جای غم و زاری، برای آن شادی نکنیم؟ روز مردگان در مکزیک یکی از عجیب‌ترین و شگفت‌انگیزترین فستیوال‌ها است. مردم با آرایش‌های صورت به شکل مردگان به خیابان‌ها می‌آیند و تمام شب را جشن می‌گیرند. آن‌ها در این روز لباس‌های فاخر به تن می‌کنند و به گورستان‌ها می‌روند و همراه با گروه‌های موسیقی سنتی ماریاچی آواز می‌خوانند.

نیواورلئان

نیواورلئان برترین جاذبه های گردشگری

نیواورلئان فوق‌العاده است. شما برای دیدار از فستیوال ماردی گرا چاره‌ای جز رفتن به نیواورلئان ندارید. وقتی‌که در خیابان‌های شهر حاضر می‌شوید، رژه‌ای بزرگ را خواهید دید که اعضای آن دانه‌هایی را به‌سوی جمعیت پرتاب می‌کنند. سعی کنید تا آن دانه‌ها را بگیرید.

هند

هند

به شما تضمین می‌دهیم که هند همه‌ آن چیزی که تابه‌حال در مورد آن شنیده‌اید را دارد. شما نیازمند یک بینش قوی و حتی یک معده‌ قوی‌تر به هنگام دیدار از این کشور هستید. زاغه‌نشین داوری (Dhavri) در هند یکی از بزرگ‌ترین زاغه‌نشین‌های دنیا محسوب می‌شود. امروزه تورهایی برای بازدید از این زاغه‌نشین، نه برای دیدار از فقر مردمان بلکه برای آموزش بازدیدکنندگان، برگزار می‌شود. بااین‌حال، گردشگران اجازه‌ی عکاسی در این زاغه‌نشین را ندارند. این سفر به شما نگاهی متفاوت می‌دهد و همچنین کمک می‌کند که متوجه شوید چقدر خوش‌شانس هستید.

یونان

یونان برترین

اگرچه نام یونان با آثار باستانی متعلق به هزاران سال پیش گره خورده است، اما بسیاری از گردشگران برای تفریح راهی جزایر این کشور می‌شوند. قایق‌سواری، سفر به مناطق هنری نظیر هیدرا (Hydra) و دیدار از اطراف جزایر میکونوس و سانتورینی، از مهم‌ترین تفریحات سفر به جزایر یونان هستند.

بولیوی

بولیوی برترین جاذبه های گردشگری

دریاچه‌ نمک سالار دو یونی (salar de uyuni) در بولیوی، یکی از آن مکان‌هایی است که هرکسی برای عکاسی راهی آنجا می‌شود. کافی است تا یک خودروی چهارچرخ محرک اجاره کنید و یا اینکه همراه با یک تور گردشگری راهی این منطقه شوید. حالا وقت آن رسیده تا عکس‌های هوشمندانه و طنزآمیز خود از این دریاچه‌ نمک را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیزنی لند فلوریدا

دیزنی لند فلوریدا

تا دیر نشده و مجبور نشده‌اید که این کار را با کودکانتان انجام دهید، خودتان دست‌به‌کار شوید. با فراغ بال از دیزنی‌لند فلوریدا دیدن کرده و سوار تمام اسباب‌بازی‌های دلخواه خود شوید. این زمان بهترین وقت برای داشتن اوقاتی شاد، بدون حضور کودکان دست و پاگیر در کنارتان است.

آمستردام

آمستردام برترین جاذبه های گردشگری

یک آخر هفته‌ دیوانه‌وار در آمستردام، همان چیزی است که در جوانی برای تجربه‌های جدید و دیدن برترین جاذبه های گردشگری دنیا نیاز دارید. شما می‌توانید با قطار یا پروازهای ارزان‌قیمت خود را به آمستردام برسانید. وقتی‌که به این شهر رسیدید، متوجه می‌شوید بسیاری از کارها که در دیگر کشورها مجاز نیست، در آمستردام رایج است!

آمازون

آمازون برترین جاذبه های گردشگری

نمی‌توانید تصور کنید که چه ماجراجویی‌هایی در انتظار شماست. شما آن‌قدر داستان برای تعریف کردن خواهید داشت که می‌توانید همه‌ اعضای خانواده را در آخر هفته‌ها به دور خود جمع کنید.

فقط کافی است تا چند روز آرامش‌بخش را در این خطه‌ی شگفت‌انگیز در برزیل سپری کنید و با حیات وحشی روبرو شوید که تابه‌حال در عمرتان ندیده‌اید. این سفر برای همیشه در خاطرتان خواهد ماند.

نیویورک

نیویورک برترین جاذبه های گردشگری

نیویورک، شهر عاشقان خرید است؛ حساب بانکی خود را بین فروشگاه بزرگ مِیسی (Macy) و مغازه‌های لوکس در خیابان پنجم نیویورک خالی کنید. شما هنوز به سن ۳۰ سالگی نرسیده‌اید، پس نیازی به آینده‌نگری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها ندارید. حالا به خیابان برادوِی بروید و از دو منظره‌ عالی در شهر دیدن کنید. در بالای این خیابان، ساختمان امپایر استیت قرار گرفته و در پایین آن میدان تایمز در شب می‌درخشد. تا فراموش نکرده‌ایم، باید بگوییم که غذاها نیز در این شهر عالی است.

ونکوور

ونکوور

ونکوور، پادشاه تفریحات در فضای باز، گزینه‌های بی‌شماری برای انتخاب پیش پای شما می‌گذارد. در ویستلر (Whistler) در شمال ونکوور اسکی را تجربه کنید، نهنگ‌ها را در کنار دریا ببینید، به دوچرخه‌سواری کوهستان و پیاده‌روی در کوه‌های اطراف شهر بروید و زمانی از وقت خود را به گشت‌وگذار در دامن طبیعت اختصاص دهید. اقامت در ونکوور برای چند ماه و در زمانی که هنوز جوان، قوی و بی‌دغدغه هستید، شما را با دریایی از تفریحات و جذابیت‌ها روبرو می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:  برای آشنایی با جاذبه های گردشگری عجیب در ایران “دیدنی‌های ایران ؛ عجیب اما واقعی” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۸ تیر ۱۳۹۹ در ۳:۳۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…