مسافرت به همراه خانه

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مسافرت به همراه خانه

مسافرت به همراه خانه و کلیه لوازم و اسباب زندگی رویایی است که خیلی ها در سر دارند. اگر فیلم کارتونی و تاثیر گذار UP را دیده باشید، داستان بر محور مسافرت به همراه خانه می گردد.

این رویا با داشتن خانه متحرکی امکان پذیر می شود که حتی در سخت ترین محیط های طبیعی مقاومت کند؟ اگر چنین است باید بدانید استارتاپ اوکراینی PassivDom محصولی فوق العاده برای شما در نظر گرفته است. آن ها اخیرا اولین خانه مستقل دنیا را با استفاده از چاپ سه بعدی ساخته اند.

DGQK4eqUMAA ft2 مسافرت به همراه خانهاین خانه خلاقانه که مدول وان نام دارد ۱۰۰ درصد انرژی مورد نیازش را تامین می کند و از هرگونه سوخت، لوله کشی و خطوط برق بی نیاز است. بنابراین می تواند خود را با نیازهای محیط اطرافش وفق دهد.

هم چنین مدول وان مجهز به مبلمان، لوازم خانگی و گجت های مورد نیاز برای کنترل آن هاست و از امکانات آشپرخانه، حمام، سیستم های سرمایش و گرمایش، تهویه هوای هوشمند با کنترل سطح اکسیژن بهره مند است و تمام این ها با اثر انگشت شما روی گوشی هوشمندتان مدیریت می شوند.

برق لازم این خانه هوشمند از طریق پنل های خورشیدی تامین می شود. همچنین سیستم تولید و تصفیه آب مستقل دارد و ازیک سیستم نظارت تصویری و هشدار برای اطمینان از ایمنی خانه بهره مند است.

این خانه کاملا پایدار است و مصالح بادوامی در آن به کاررفته است، به این خاطر گارانتی ۴۰ ساله دارد. این خانه از فیبرکربن، پشم شیشه، پلی اورتان و رزین با فناوری چاپ سه بعدی ساخته شده و تمام این مواد به آسانی قابل بازیافت هستند و زنگ زده یا پوسیده نمی شوند. از آن جا که این خانه فونداسیون ندارد به راحتی قابل جا به جایی و مونتاژ است.

DSC 9808 مسافرت به همراه خانه

 

CJH7336 2350x1100 مسافرت به همراه خانه

8265d0a97d6b62a6b75b993cd48278cb 1 مسافرت به همراه خانه

 

PassivDom 1 1 مسافرت به همراه خانه

PassivDom 2 مسافرت به همراه خانه

PassivDom 4 مسافرت به همراه خانه

PassivDom front 1 مسافرت به همراه خانه

Копия DSC 9825 مسافرت به همراه خانه

Копия DSC 9859 500x333 مسافرت به همراه خانه

DELTA.IR

۲ دیدگاه

  1. حسینی

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ در ۷:۲۶ ق٫ظ

    ایده ی بسیار عالی بوود..

    پاسخ

    • نسرین میرزایی

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۰ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…