رنگ لنز چشم مناسب با رنگ پوست شما چیست؟

۱
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چشم‌ زیبایی خاصی دارد و انتخاب یک رنگ لنز مناسب می‌تواند زیبایی چهره شما را دوچندان کند.
لنز چشم مناسب رنگ پوست

بسیاری از خانم‌ها، هنگام انتخاب رنگ لنز چشم مناسب پوست خود با مشکل مواجه می‌شوند و از این رو، رنگی از پیش تعیین شده را انتخاب می‌کنند. لازم است بدانید که هر پوستی فقط با رنگ‌های خاصی تناسب دارد و نباید هنگام انتخاب لنز از رنگ پوست خود چشم پوشی کنید. بخش مد‌ و‌ زیبایی مجله دلتا را با راهنمای انتخاب لنز مناسب پوست ورق بزنید.

رنگ لنز متناسب با پوست

پوست سبزه

اغلب مردم فکر می‌کنند که رنگ‌های روشن برای پوست سبزه مناسب نیست، در حالی که این تفکر اشتباه است. رنگ عسلی و قهوه‌ای روشن، رنگ‌های مناسبی برای پوست سبزه است. اگر می‌خواهید ظاهر دل انگیز و متفاوتی داشته باشید، رنگ خاکستری نسبتا تیره را امتحان کنید تا ظاهرتان را جذاب جلوه دهد. بعضی از درجه‌های آبی و سبز برای پوست سبزه مناسب است ولی سعی کنید درجه‌های روشن آن‌ها را انتخاب نکنید.

پوست گندمی

لنزهای رنگی روشن برای پوست گندمی انتخاب خوبی است. رنگ سبز نیز از رنگ‌هایی است که به شما می‌آید به شرطی که سعی کنید از آرایشی که در آن، رنگ سبز وجود دارد استفاده نکنید. اگر پوست گندمی دارید از انتخاب لنزی با رنگ آبی دوری کنید چراکه شما را بی‌روح جلوه خواهد داد. رنگ‌های عسلی، فندقی و خاکستری انتخاب‌های شگفت انگیزی است. لنز سرمه‌ای با رنگ ملایم نیز می‌تواند گزینه مطلوبی برای پوست‌های گندمی باشد.

پوست روشن یا سفید

آبی و طوسی با هر تونالیته‌ای برای پوست‌های روشن، عالی‌اند. فیروزه‌ای و رنگ‌های دریایی به شرطی که همراه آن‌ها لباسهای سفید بپوشید، رنگهای فوق العاده‌ای خواهند بود. افرادی که پوست بسیار روشن دارند، می‌توانند از لنز ارغوانی استفاده کنند آن هم بدون هیچ آرایشی؛ که در این صورت ظاهرشان طبیعی خواهد بود.

رنگ لنز متناسب با پوست

بهترین رنگ لنز برای تمام رنگهای پوست

استفاده از لنزهایی که سه درجه از یک نوع رنگ را به صورت ترکیبی در خود دارند، برای تمام رنگهای پوست مناسبند. با این وجود، قوانین مشخص و محدودی برای انتخاب رنگ لنز چشم متناسب با رنگ پوست وجود ندارد. چیزی که باید در نظر داشته باشید، این است که از انتخاب و تست رنگ‌های جدید هراسی نداشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با ترفندهای آرایشی ریمل و آرایش چشم را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۸ تیر ۱۳۹۹ در ۹:۳۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…