ویژگی‌های لباس مجلسی شیک

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب یک لباس مجلسی شیک و مناسب، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث می‌شود تیپ و استایل شما در مراسم و مجالس مورد توجه باشد.
لباس مجلسی شیک

وقتی صحبت از مهمانی و مجالس خاص است، خانم‌ها دوست دارند بهترین و زیباترین لباس و استایل را در جشن داشته باشند. اگر می‌خواهید در یک مهمانی مانند ستاره بدرخشید، با مد و زیبایی مجله دلتا همراه شوید تا درباره ویژگی‌های یک لباس مجلسی شیک بیشتر بدانید.

ویژگی‌های لباس مجلسی شیک

قطعا باید بین لباسی که شما به صورت روزمره استفاده می‌کنید و لباسی که برای مراسم‌ خاص و مهمانی می‌پوشید، تفاوت باشد. از جمله ویژگی‌های لباس مجلسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قد لباس مجلسی

همان‌طور که می‌دانید امروزه انواع لباس‌های مجلسی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار است که برخی از آنها قد کوتاهی دارد و برخی دیگر بلند و به اصطلاح ماکسی است. پیشنهاد ما به شما این است که اگر در مراسم خاصی شرکت می‌کنید که رسمی است، بهتر است یک لباس مجلسی ماکسی و بلند انتخاب کنید.

جنس لباس مجلسی

جنس لباس مجلسی

دومین موردی که هنگام انتخاب لباس مجلسی باید به آن توجه کنید، جنس آن است. اگر می‌خواهید در طول مراسم با لباسی که به تن دارید بدرخشید و زیبا جلوه کنید، توصیه می‌شود از لباس‌های مجلسی که با پارچه‌های ساتن، ابریشم، گیپور، تور، لمه یا مخمل طراحی شده است، استفاده کنید. از انواع لباس مجلسی مخمل یا لمه می‌توانید برای مراسمی که در هوای سرد برگزار می‌شود استفاده کنید و برای هوای گرم لباس‌هایی با جنس گیپور، ابریشم یا تور انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید از لباس‌های نخی یا کتان برای مراسم جشن استفاده نکنید، چون جلوه ندارد و اندام را زیبا نشان نمی‌دهد.

لباس مجلسی کار شده

اگر قصد شرکت در یک مراسم خاص از فامیل‌ درجه یک خود دارید، انتخاب لباس‌ مجلسی کار شده، بهترین گزینه است. لباس‌های مجلسی کار شده که اغلب با پنل‌های زینتی، منجوق دوزی، سنگ دوزی یا پولک تزیین شده‌اند، جلوه بسیار زیادی روی تن دارد و در نتیجه می‌تواند زیبایی اندام را دوچندان نشان دهد.

لباس مجلسی متناسب با فرم بدن

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام انتخاب لباس مجلسی باید به آن توجه کنید، فرم کلی لباس و اندام است. دقت داشته باشید که لباس مجلسی شیک باید به خوبی روی تن بنشیند و اندام را زیبا نشان دهد.

رنگ لباس مجلسی

رنگ لباس مجلسی 

انتخاب رنگ مناسب برای لباس مجلسی از موارد بسیار ضروری است که باید هنگام تهیه لباس به آن توجه کنید. رنگی که انتخاب می‌کنید باید در درجه اول متناسب با رنگ پوست شما باشد. لباس مجلسی‌های بژ، طلایی، لاجوردی یا مشکی معمولا در دسته لباس‌های مجلسی کلاسیک و بسیار مجلسی است که می‌توان برای مراسم‌ خاص از این رنگ‌ها استفاده کرد. اگر هم به مهمانی دعوت شده‌اید که فضای آن خیلی رسمی نیست، می‌توانید از انواع لباس مجلسی با رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که در کنار رنگی که برای لباس خود انتخاب می‌کنید، رنگ کیف و کفش و حتی اکسسوری را نیز متناسب با رنگ لباس خود انتخاب کنید تا یک هارمونی یکدست در استایل شما ایجاد شود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع کیف زنانه “۴ مدل کیف زنانه که هر خانمی باید داشته باشد” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…