دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

کیف‌هایی که هر خانمی باید داشته باشد

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در یک استایل زنانه، کیف یکی از بخش‌های ضروری است. تقریبا همه‌ خانم‌ها در تیپ‌های روزمره، مهمانی و هر استایلی که انتخاب کنند، کیف را به عنوان یک اکسسوری همیشگی در نظر می‌گیرند.
کیف زنانه

نوبت به یکی دیگر از ضروری‌های استایل خانم‌ها رسیده است. انواع مدل کیف زنانه که ضروری و کاربردی است و بهتر است هر خانمی آنها را داشته باشد. داشتن چه مدل کیف‌هایی برای هر خانمی با هر استایلی یک ضرورت است؟ با مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید تا با مدل‌های کاربردی و ضروری کیف زنانه آشنا شوید.

کیف Tote

کیف‌های tote، کیف‌های دستی با اندازه‌ بزرگ و بند متوسط است. این کیف‌ها معمولا خیلی جادار و جنس آنها از چرم یا الیاف مصنوعی مشابه چرم است. اما انتخاب شما هر کدام است، سعی کنید در انتخاب کیفیت این مدل کیف دقت بیشتری داشته باشید، چون این کیف‌ها را بصورت روزمره استفاده می‌کنید و بنابراین به کیفیت و دوام بالایی نیاز دارد. کیف tote را می‌توانید با استایل کاری و اداری و استایل‌های روزمره و خیابانی استفاده کنید.

کیف زنانه بند بلند

کیف زنانه بند بلند

این مدل کیف زنانه یکی از خوش‌دست‌ترین و کاربردی‌ترین کیف‌هایی است که هر خانمی در کمد لباس‌هایش می‌تواند داشته باشد. این مدل کیف نه تنها در یک استایل روزمره جای کافی برای وسایلی مانند کیف پول، کلید، آینه و چند تکه لوازم آرایشی را دارد، بلکه به شما اجازه می‌دهد آزادانه از دست‌های خود استفاده کنید.

کیف زنانه مجلسی

کیف زنانه دستی مجلسی

یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های کیف زنانه مجلسی، کیف‌های بند زنجیری مشکی رنگ است. می‌توانید از این مدل به روش‌های مختلف و با استایل‌های متنوع استفاده کنید. با داشتن یک کیف مجلسی مشکی بند زنجیری، برای هیچ یک از تیپ‌های مهمانی خود به کیف دیگری نیاز نخواهید داشت.

کوله پشتی زنانه

کوله پشتی زنانه

کوله پشتی نه تنها زمانی که وسایل زیادی دارید به شما کمک می‌کند که به راحتی بدون ایجاد فشار اضافی به دست، شانه و کمر وسایل را حمل کنید، بلکه در موقعیت‌های خاص و به ویژه در سفر باعث می‌شود دو دست آزاد داشته و آزادانه حرکت کنید.

نکته‌ مهم دیگری که علاوه بر کیفیت، در خرید این مدل کوله پشتی باید به آن توجه کنید، اندازه‌ آن است. فراموش نکنید که این کوله پشتی‌ها اگرچه در مسافرت به کار می‌آید، اما کوله‌ سفری نیست و فقط برای حمل وسایل ضروری به کار می‌رود. بنابراین یک مدل کوله پشتی زنانه انتخاب کنید که در عین جادار بودن، ظرافت هم داشته باشد و بتوانید آن را با استایل‌های متنوع ست کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع استایل زنانه “انواع کت چرم زنانه” را مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۰۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۲۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۰۳ ب٫ظ

    خیلی خوشگلن

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ق٫ظ

      سپاس از همراهی همیشگی شما.

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۳۹۹ در ۴:۵۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۱۳ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۵ آبان ۱۳۹۹ در ۹:۵۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

This will close in 0 seconds

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds