بعد از ویروس کرونا به کجا سفر کنیم؟

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیش از نیمی از گردشگران جهان، اکنون به دنبال مقاصد امن گردشگری برای سفرهای دوران پساکرونا هستند.
مقصدهای توریستی بعد از کرونا

بیشتر از یک سال است که کووید ۱۹ یا همان ویروس کرونا، در تمام جهان پخش شده است. این ویروس، همه گردشگران را مجبور به خانه‌نشینی کرده است. همه مردم منتظرند شیوع ویروس کرونا در دنیا کنترل شود و شاهد بازگشایی مرزها باشیم، تا گردشگران بتوانند دوباره سفرهای خودشان را از سر بگیرند. اما سوال اینجاست که بهتر است بعد از ویروس کرونا به کجا سفر کنیم؟ مقصدهای توریستی بعد از کرونا را در مجله دلتا بشناسید.

سفر به تفلیس گرجستان 

سفر به تفلیس گرجستان مقصدهای توریستی بعد از کرونا

گرجستان یکی از کشورهایی است که به نسبت دیگر کشورها، کمتر تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است. تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در گرجستان ۲۶۰ برابر کمتر از بعضی از کشورهای اروپایی است.

سفر به جزیره کورفو در یونان

سفر به جزیره کورفو در یونان مقصدهای توریستی بعد از کرونا

جزیره کورفو در یونان از مقصدهای توریستی بعد از کرونا است. سفر به این جزیره برای از بین بردن استرس‌های دوران کرونا بسیار مفید خواهد بود. یونان یکی از کشورهای اروپایی است که کمتر با ویروس کرونا درگیر شده است. تعداد مبتلایان آن ۵۰ بار کمتر از تعداد مبتلایان تعدادی از کشورهای اروپایی است. نکته دیگر اینکه نسبت تعداد تخت های بیمارستانی به جمعیت یونان، بیشتر از همین نسبت دیگر کشورهای اروپایی است. به همین خاطر سیستم بهداشت و درمان یونان در طی شیوع ویروس کرونا آنقدرها آشفته نشد. کنترل بیماران ویروس کرونا در یونان کار ساده‌تری بود.

سفر به کاوتات در کرواسی

سفر به کاوتات در کرواسی مقصدهای توریستی بعد از کرونا

کاوتات یکی از جالب‌ترین مقاصد گردشگری کرواسی است. همیشه سلبریتی‌ها و افراد مشهور، زوج‌های جوان، خانواده‌ها و دوست داران فرهنگ، طبیعت و ورزش‌های آبی از سفر به آن استقبال می‌کنند. کرواسی نیز به نسبت دیگر کشورهای اروپایی کمتر با ویروس کرونا درگیر شده است. تعداد مبتلایان آن به نسبت هر یک میلیون نفر جمعیتی که دارد، ۲۰ برابر کمتر از هر کشور اروپایی دیگری است.

شهری که ما در موردش صحبت می‌کنیم پر از ویلاهای شخصی، آپارتمان‌های توریستی و هتل‌های خانوادگی کوچک است. اقامت در آن‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا، از هر نظر امن است.

سفر به جزایر مادیرا در پرتغال

سفر به جزایر مادیرا در پرتغال مقصدهای توریستی بعد از کروناجزایر مادیرا سواحل بسیار زیبایی دارد و حتی در زمستان نیز آفتابی است. نکته دیگر اینکه جزایر مادیرا برای تماشای پرندگان و برای طبیعت گردی محبوب می‌باشد. با این حساب اگر شما یک سفر تابستانی به جزایر مادیرا را ترتیب دهید، انتخاب بسیار شایسته‌ای را انجام داده‌اید. اگر هم دلتان می‌خواهد که برای فصل پاییز و زمستان یک سفر خارجی برای خودتان برنامه ریزی کنید، بهتر است که سفر به جزایر مادیرا را در گوشه ذهنتان داشته باشید.

سفر به جزایر آزور در پرتغال

سفر به جزایر آزور در پرتغال

اگر در دوران کرونا در قرنطینه بوده‌اید و از قرنطینه خسته شده‌اید، بهتر است که یک سفر به جزایر آزور پرتغال داشته باشید. سفرکنید تا هم کمی از ویروس کرونا و استرس‌های ناشی از آن دور شوید و هم کمی در طبیعت وقت گذرانی کنید. اگر عاشق طبیعت‌گردی و گیاهان و جانوران هستید و به این علاقه دارید که محصولات محلی و غذاهای محلی را تست کنید، مطمئنا از سفر به جزایر آزور در پرتغال لذت خواهید برد. در این جزایر، ویلاهای شخصی و آپارتمان‌های توریستی و هتل‌های کوچک خانوادگی متعددی ساخته شده است. با این اوصاف می‌توان گفت که جزایر آزور نیز یکی از ایده‌آل‌ترین مقصدهای توریستی بعد از کرونا است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های جهانگردی، ۷ مکان ممنوعه جهان! را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۰:۱۱ ق٫ظ

  2. عبدالله عبدالی

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۵:۴۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۴۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۹:۴۴ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۹:۴۴ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱ تیر ۱۳۹۹ در ۸:۵۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…