۱۰ مدل ست لباس مردانه تابستانی

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای داشتن یک استایل جذاب باید لباس‌هایتان را با توجه به رنگ پوست و موی خود، فصلی که در آن هستید، رنگ سال و چند نکته دیگر انتخاب کنید.
ست لباس مردانه تابستانه
برای داشتن یک ست لباس مردانه تابستانه جذاب، بهتر است با رنگ‌های مناسب فصل تابستان آشنا شوید و سپس لباس‌های مناسب را با هم ست کنید. با مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید تا با ۱۰ ست لباس مردانه تابستانه جذاب و خنک آشنا شوید.

رنگ لباس مردانه مناسب تابستان

در تابستان باید اصول و قواعدی را در لباس پوشیدن رعایت کنید تا بتوانید این گرما را تا حد ممکن از خود دور کنید. پوشیدن لباس‌های تیره، باعث جذب حرارت و گرما شده و همچنین لباس‌های تنگ و چسبان نیز موجب تعریق بیشتر شده و به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

مناسب‌ترین لباسی که می‌توانید برای تابستان انتخاب کنید، لباس‌های رنگ روشن است. لباس‌هایی به رنگ کرم، آبی آسمانی، سفید، صورتی کمرنگ و… از جمله لباس‌های مناسب آقایان است. به طور کلی رنگ‌هایی با تناژ سرد، رنگ‌های خنثی و رنگ‌های پاستلی برای فصل گرما مناسب و ایده‌آل است.

۱۰ ست لباس مردانه تابستانه

۱. پیراهن آبی با شلوار سرمه‌ای

این استایل برای آن دسته از آقایانی که از شلوار رنگ روشن فراری هستند، مناسب است. البته بهتر است رنگ سرمه‌ای شلوار را کمی روشن‌تر از همیشه انتخاب کنید تا گرما را جذب خود نکند. برای قسمت بالاتنه هم از یک پیراهن مردانه خنک به رنگ آبی روشن استفاده کنید تا استایل‌ تابستانی داشته باشید.

ست لباس مردانه تابستانی

۲. پیراهن و تیشرت روشن با شلوار جین

اگر شما هم از طرفداران شلوار جین هستید، بهتر است در تابستان از جین‌های کاغذی و خنک‌تر استفاده کنید. برای قسمت بالاتنه هم از پیراهن یا تیشرت‌های رنگ روشن استفاده کنید.

۳. شلوار سفید با کت رنگی

اگر به دنبال داشتن یک استایل شیک و تا حدودی رسمی برای تابستان هستید، ترکیب شلوار کتان سفید با کت‌های رنگی بسیار جذاب است. پیشنهاد می‌کنیم برای رنگ کت نیز از تناژ سرد استفاده کنید و به سراغ کت‌هایی با تناژ رنگی گرم مثل قرمز و نارنجی نروید.

۴. تیشرت اورسایز با شلوار جین

این استایل بیشتر برای آقایانی که رنج سنی زیر ۳۰ سال دارند، مناسب است. تیشرت‌های گشاد و اورسایز که طرفداران زیادی دارد، از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای تابستان داشته باشید.

۵. شلوار سرمه‌ای با کت تک

اگر به دنبال یک استایل رسمی یا نیمه رسمی برای تابستان هستید، یک شلوار کتان نازک سورمه‌ای را با یک کت تک کرم ترکیب کرده و برای زیر کت نیز از یک پیراهن مردانه رنگ روشن استفاده کنید. به این ترتیب یک استایل نیمه رسمی شیک و جذاب برای مجالس رسمی یا مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه خلق کرده‌اید.

۶. تیشرت سفید با شلوار مشکی

یک تیشرت سفید خنک را با شلوار مشکی نازک ست کرده و برای تکمیل استایل‌ خود، یک کتانی سفید به آن اضافه کنید. این استایل برای اکثر موقعیت‌های روزمره، از بیرون رفتن با دوستان گرفته تا مهمانی و دورهمی‌های کوچک و خودمانی مناسب است.

۷. کت و شلوار روشن با پیراهن تیره

اگر در تابستان به یک مجلس رسمی دعوت شدید، یک دست کت و شلوار رنگ روشن مثل طوسی کمرنگ یا آبی آسمانی روشن بپوشید. اگر قصد دارید استایل خود را از یکدست بودن و بی‌رنگ و رو شدن خارج کنید، می‌توانید زیر کت و شلوار یک پیراهن تیره که تناژ رنگی آن با رنگ کت و شلوار همخوانی دارد، بپوشید.

۸. پیراهن چهارخانه با شلوار روشن

یکی از لباس‌هایی که در کمد هر مردی پیدا می‌شود، پیراهن چهارخانه است. یک پیراهن چهارخانه خنک هم برای استایل‎‌ رومزه و هم استایل‌ رسمی و نیمه رسمی مناسب است. در انتخاب شلوار هم از شلوار‌های رنگ روشن استفاده کنید.

۹. تیشرت سفید یا مشکی با شلوار خاکی

یکی از رنگ‌های مناسب برای تمام فصول، رنگ خاکی است. این رنگ جذاب را برای شلوار خود انتخاب کرده و با یک تیشرت مشکی یا سفید بپوشید. رنگ کفش خود را سفید انتخاب کرده و بالعکس؛ اگر از تیشرت سفید استفاده می‌کنید، کفش مشکی بپوشید.

ست لباس هاوایی

۱۰. پیراهن هاوایی با انواع شلوار

پیراهن‌ هاوایی انواع و اقسام طرح‌ها و رنگ‌های مختلف دارد و برای تابستان مناسب و ایده‌آل است. برای انتخاب شلوار سراغ جین یا شلوارهای کتان تابستانی رفته و در صورت تمایل زیر پیراهن یک تیشرت نازک سفید بپوشید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع تیپ تابستانی “تیپ تابستانی شیک و خنک” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…