تزیین پیشخوان آشپزخانه با ایده‌های ساده

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن یک آشپزخانه زیبا تاثیر بسیاری در دکوراسیون کلی خانه شما دارد . با چند ترفند ساده می‌توانید پیشخوان آشپزخانه خود را مدرن کنید.
پیشخوان آشپزخانه

تزیین پیشخوان آشپزخانه

برای ایجاد تغییر در دکوراسیون آشپزخانه، می‌توانید در مدت زمان کوتاه و با کمترین مهارت و استفاده از مواد و رنگ‌های مختلف، پیشخوان آشپزخانه را تغییر دهید. این کار به زیباتر شدن آشپزخانه و کل خانه کمک می‌کند. با  این نوشتار از مجله دلتا همراه باشید.

استفاده از گل‌های طبیعی

گل‌های طبیعی همیشه جلوه‌ای جذاب به خانه می‌بخشند. می‌توانید برای زیباتر شدن دسته گل‌های تازه و رنگارنگ را روی آن قرار دهید. گل‌های طبیعی معمولا طی یک هفته پژمرده می‌شوند، پس هر هفته گل‌های متنوعی بخرید و آن‌ها را روی پیشخوان قرار دهید تا جلوه زنده و زیبا به آشپزخانه ببخشند.

تزیین پشخوان آشپزخانه

از قوطی‌های یک شکل استفاده کنید

برای اینکه پیشخوان جلوه‌ای زیبا و جذاب داشته باشد، درون قوطی‌های یک شکل، مواد غذایی مانند شکر و آرد بریزید و آن‌ها را روی آن قرار دهید تا هم پیشخوان تغییر کند و هم دسترسی به این مواد آسان‌تر باشد. در انتخاب قوطی‌های مواد غذایی سلیقه به خرج دهید و رنگ و طرح زیبایی انتخاب کنید که با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشد.

برای زیباتر شدن پیشخوان، میوه‌های تازه روی آن بگذارید

برای زیباتر شدن پیشخوان و تغییر دکوراسیون محیط، در ظرفی زیبا مقداری میوه بگذارید. اگر دیوارهای آشپزخانه مرمری است، روی پیشخوان میوه‌هایی مانند لیمو و پرتقال قرار دهید تا ترکیب رنگ آن‌ها آشپزخانه را جذاب کند.

آشپزخانه مدرن

از روکش استفاده کنید

می‌توانید از روکش‌هایی با طرح‌ها، نقش‌ها و رنگ‌های زیبا برای پیشخوان استفاده و آن را با سایر وسایل آشپزخانه هماهنگ کنید. این روکش‌ها باید نسبت به گرما و انواع لکه‌ها مقاوم باشد.

استفاده از تخته

برای ایجاد تغییر در پیشخوان می‌توانید از تخته‌های چوبی یا مرمری با اندازه‌های مختلف استفاده کنید و آن‌ها را کنار دیوار بر روی پیشخوان قرار دهید.

سرویس قهوه یا چای‎خوری روی پیشخوان قرار دهید

روی پیشخوان آشپزخانه، سرویس قهوه خوری یا چای‎خوری زیبایی قرار دهید. فنجان‌های قهوه، سینی قهوه و قهوه‌ساز یا سرویس چای و قاشق‌های چایخوری روی پیشخوان بگذارید تا پیشخوان و آشپزخانه شما زیبا شود.

استفاده از عکس‌های خانوادگی

برای زیبایی بیشتر پیشخوان، از عکس‌های خانوادگی استفاده کنید و همه عکس‌ها را در یک منطقه قرار دهید.

آشپزخانه مدرن

از لوازم برقی استفاده کنید

می‌توانید وسایل خود را که ظاهر خوبی دارند، مثل مخلوط کن خوشرنگ یا توستر خود را روی پیشخوان بگذارید تا آشپزخانه تغییر دهد. این کار برای افرادی که آشپزخانه کوچک دارند و نمی‌دانند وسایل برقی خود را در کجا قرار دهند، مناسب است.

مایع ظرفشویی را روی پیشخوان قرار دهید

اگر کنار سینک خود مایع ظرفشویی نگه می‌دارید، برای زیباتر شدن این مایع را در بطری‌های زیبا و شیشه‌ای بریزید و روی پیشخوان قرار دهید.

وقتی پیشخوان آشپزخانه شلوغ نباشد، ظاهر بهتری دارد، اما فقدان هر گونه تزیین و تمیزی کامل آن نیز می‌تواند ظاهری بی روح داشته باشد، در حالی که می‌توان با قرار دادن اشیا تزیینی، رنگ، سبک و تم دکور آن را کامل‌تر کرد و به آن شخصیت بخشید، بدون آنکه بر کارایی آن تاثیر گذارد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع کفپوش و دیوارپوش، مطلب“کفپوش و دیوار پوش پی وی سی”را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۲:۲۱ ق٫ظ

    سلام من مبل و ناهار خوریم بنفش طوسبه لطفا بگین با چه رنگهائی میتونم ظاهری زیباتر به دکوراسیون خونه بدم واز چه وسائلی برای تزئین میتونم استفاده کنم

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۸ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۴۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ آبان ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ آبان ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ در ۶:۴۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ در ۴:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…