گوشه‌های خالی اتاق پذیرایی را چگونه تزیین کنیم؟

۱۳
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تزیین فضاهای کنج خانه یکی از مواردی است که اغلب به آن توجهی نمی‌شود اما می‌توان با چند راهکار ساده بهترین استفاده را از آن قسمت‌ها برد.
تزیین گوشه پذیرایی

تا به حال به این فکر کرده‌اید که با فضاهای کنج خانه چه باید کرد؟ فضاهایی که نه وسایل بزرگ در آن جا می‌گیرند و نه می‌توان کاربرد خاصی از آن‌ها انتظار داشت. در این مطلب از مجله دلتا با شما هستیم تا به سراغ راه‌های تزیین گوشه پذیرایی برویم. پس این مطلب را از دست ندهید.

استفاده از وسایل دکوری

یکی از راه‌های تزیین گوشه پذیرایی این است که به سراغ وسایل دکوری و تزیینی بروید و آن‌ها را در گوشه پذیرایی چیدمان کنید. از گوشه اتاق می‌توانید برای المان‌های دکوراتیو نیز استفاده کنید. خوبی آن این است که فضاهای دیگر را خالی می‌کند.

تزیین گوشه پذیرایی

یکی از راه‌های استفاده از وسایل دکوری، استفاده از یک میز عسلی در این بخش از خانه است. با این کار می‌توانید وسایل مختلفی مثل آباژور، گلدان، مجسمه و… را روی میز قرار دهید و به بهترین شکل ممکن بتوانید از گوشه بدون استفاده پذیرایی خود بهره بگیرید.

استفاده از چراغ‌های پایه‌دار

چراغ‌های پایه‌دار و بلند می‌توانند گزینه‌های خوبی برای پر کردن فضای خالی کنج اتاق‌ها باشند. این چراغ‌ها را می‌توان در کنار دیگر مبلمان استفاده کرد. اگر فضایی که می‌خواهید گوشه‌های آن را سازمان‌دهی کنید در حال حاضر تاریک است، بهتر است یک چراغ پایه‌دار در کنج آن داشته باشید تا در مواقع نیاز روشن شود.

تزیین گوشه پذیرایی

استفاده از میز یا کنسول

دلیلی وجود دارد که این مدل میزها طراحی و تولید می‌شوند چرا که کاملا کاربردی و به‌جا در گوشه اتاق می‌تواند قرار بگیرد و بسیاری از عکس‌ها و تصاویر خانوادگی روی آن به نمایش گذاشته شود.

استفاده از میز یا کنسول

استفاده از شلف

شلف‌ها انواع بسیار مختلفی دارند. برخی از این شلف‌ها مخصوص نصب در گوشه‌ها طراحی شده‌اند و دارای دو قسمت هستند که با زاویه قائم نسبت به یکدیگر روی دیوار قرار می‌گیرند. این شلف‌ها را می‌توان از پرطرفدارترین گزینه‌ها برای سازماندهی گوشه‌ها دانست که در عین داشتن عملکرد مفید، زیبا نیز هستند.

استفاده از شلف 

برای این کار هم اگر نتوانید از نمونه‌های شلف موجود در بازار گزینه‌ای را انتخاب کنید، می‌توانید با سفارش شلف از یک متخصص، شلف مورد نیاز خود را متناسب با ابعاد گوشه پذیرایی خود داشته باشید.

استفاده از گیاهان آپارتمانی 

علاوه‌بر تمام منافع و مزایایی که گیاه دارد، گیاهان مجسمه‌های زیبایی نیز هستند. گوشه خشک دیوار را با برگ‌ها و شاخه‌های ارگانیک و طبیعی گیاهان تلطیف کنید.

استفاده از گیاهان آپارتمانی 

استفاده از کتابخانه

یکی از راه‌های هوشمندانه و مناسب، استفاده از یک کتابخانه است. شما می‌توانید به تناسب ابعادی که در گوشه پذیرایی‌ خود دارید دست به انتخاب مدل کتابخانه بزنید.

استفاده از کتابخانه 

یکی از مدل‌های ساده و ارزان‌تر، همان شلف‌های دیواری هستند که روی دو دیوار کنج نصب می‌شوند. با این کار می‌توانید فرصت مطالعه را نیز برای خود افزایش دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه از رنگ‌های روشن در دکور خانه استفاده کنیم؟ را بخوانید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۲:۱۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۳۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ در ۸:۳۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۲۸ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۲:۵۵ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۵۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۶ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۱۰ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۳۶ ب٫ظ

  10. روزبهانی

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ در ۸:۵۰ ق٫ظ

    مطلب خوب بود

    پاسخ

    • حبیبی

      ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ در ۸:۴۰ ب٫ظ

      عالی بود ممنون

      پاسخ

  11. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ در ۱:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…