متولدین هر ماه چه لباسی می‌پوشند؟

۴
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شاید برایتان جالب باشد که بدانید ماه تولدتان در استایل و سبک لباس پوشیدن شما تاثیر زیادی دارد.
لباس متولدین هر ماه

لباس متولدین هر ماه

فروردین: سبک کلاسیک لباس را می‌پسندید، اما از اینکه کمی سبک خیابانی را چاشنی آن کنید نیز هراسی ندارید. از آنجا که شخصیت جسوری دارید، از به کار بردن اکسسوری‌های متفاوت و متنوع لذت می‌برید.

اردیبهشت: برای لباس‌هایی هزینه می‌کنید که واقعا دوست دارید. از آنجا که شما ترسی در استفاده از رنگ‌های بولد یا استفاده از اکسسوری‌های متفاوت ندارید، با ترکیب آنها استایلی منحصر به فرد، راحت و در عین حال خلاق و جذاب برای خود تعریف می‌کنید.

خرداد: انتخاب لباس‌هایی با رنگ‌های شاد و جیغ در کنار رنگ‌های خنثی است تا بیشتر از همیشه به چشم بیایید. لباس‌هایی که به تن می‌کنید، نه تنها جذاب بلکه کاربردی نیز است، از این رو می‌توانید یک لباس را در موقعیت‌های مختلف بپوشید.

لباس مناسب متولدین هر ماه

تیر: استایل شیک، ظریف و زنانه را به استایل‌های دیگر ترجیح می‌دهید. دوست دارید لباس‌هایی داشته باشید که برای مصرف روزانه قابل استفاده و در عین حال لاکچری و چشمگیر باشد.

مرداد: از ریسک کردن در لباس پوشیدن لذت می برید، از این رو به جای دنبال کردن مد و فشن، ترجیح می‌دهید انتخاب‌های خاص و منحصر به فرد خود را داشته باشید. جزییات در استایل شما اهمیت زیادی دارد.

شهریور: به دنبال لباس های کاربردی هستید و از این رو گزینه‌هایی دارید که به راحتی با هم ست می‌شود. شما آنقدر در ست کردن لباس خلاق هستند که هر لباسی را به جذاب‌ترین شکل ممکن کنار هم چیده و ست می‌کنید.

لباس متولدین هر ماه چیست

مهر: کیفیت را به کیمیت ترجیح می‌دهید، از این رو لباس‌هایی باکیفیت و لوکس اما به تعداد محدود دارید. از آنجا که جزییات برای شما مهم است، به استفاده از اکسسوری تمایل زیادی دارید.

آبان: فردی جسور هستید که از پوشیدن یک لباس به طور مکرر هراسی ندارید. شما به برند محبوب خود وفادارید و همیشه مکان مشخصی را برای خرید لباس انتخاب می‌کنید.

آذر: لباس‌های سبک کژوال را به لباس‌های کلاسیک و رسمی ترجیح می‌دهید. مدل یقه و آستین لباس هم برایتان اهمیت زیادی دارد و به رنگ‌های خنثی بیشتر علاقه دارید. در کل استایل شما راحت، اما جذاب و خاص است.

لباس متولد هر ماه

دی: شما راحتی در استایل را دوست دارید و سبک‌های ساده کلاسیک را به مدل‌های دیگر ترجیح می‌دهید.

بهمن: لباس‌های طرحدار را به لباس‌های ساده ترجیح می‌دهید و دوست دارید لباس‌هایی بپوشید که شما را متفاوت از دیگران نشان دهد و در عین حال خاص و چشمگیر باشد.

اسفند: رنگ‌های جواهرات را در لباس به رنگ‌های دیگر ترجیح داده و دوست دارید در انتخاب طرح و رنگ لباس تعادل داشته باشید. راحتی لباس برای شما اهمیت زیادی دارد و لباس‌هایی را که راحت نیستند، دوست ندارید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “چگونه سبک لباس پوشیدن خود را پیدا کنیم؟” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۰ ب٫ظ

  3. لیوناردو دی کاپریو

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ در ۵:۲۹ ب٫ظ

    لطفا برا ی اقایون هم قرار بدید.

    پاسخ

    • پریسا غفوریان

      ۶ آبان ۱۳۹۹ در ۱:۱۰ ب٫ظ

      حتما، ممنون که مجله دلتا رو انتخاب میکنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…