اشتباهات خانم‌ها در لباس پوشیدن

۱
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با اشتباهات خانم ها در لباس پوشیدن آشنا شوید تا جذاب‌تر و خوش‌تیپ‌تر از همیشه بدرخشید.
اشتباهات خانم‌ها در لباس پوشیدن

اشتباهات خانم‌ها در پوشیدن لباس

از ترکیب کردن لباس‌های طرحدار می‌ترسید

بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند از پوشیدن لباس‌های طرحدار خودداری کنند، چون فکر می‌کنند ظاهر آنها شلوغ و به هم ریخته می‌شود؛ در حالی که این طرز فکر اشتباه است. ست کردن چندین پارچه طرحدار با هم ظاهر شما را از حالت همیشگی و کسل کننده خارج کرده و به آن جذابیت می‌دهد. اگر در این کار تازه وارد هستید، می‌توانید از طرح‌های ساده‌تر مانند راه‌راه یا خال‌خالی استفاده کنید.

اشتباهات خانم‌ها در لباس جین

لباس‌های جین را به اندازه لباس‌های دیگر می‌شویید

شستن بیش از حد لباس‌های جین باعث می‌شود فرم خود را از دست بدهد. وقتی تازه شلوار جین می‌خرید و آن را می‌پوشید، به خوبی روی بدن نمی‌نشیند. در واقع لباس جین نو را باید مدتی بپوشید تا فرم بدن را به خود بگیرد و روی اندام به زیبایی بنشیند. بنابراین تا زمانی که مجبور به این کار نشدید، از شستن لباس‌های جین خودداری کنید.

تنها به یک رنگ شاد بسنده می‌کنید

بسیاری از افراد از پوشیدن رنگ‌های شاد می‌ترسند، در حالی که نمی‌دانند پوشیدن لباس‌هایی به رنگ شاد و روشن چه جذابیتی دارد. حتی آنهایی که می‌خواهند لباس‌های رنگی بپوشند، تنها به یک رنگ بولد در استایل خود بسنده می‌کنند. اما این بار که به سراغ لباس‌های رنگی می‌روید، چند رنگ بولد را کنار هم بپوشید. مثلا لباس را سبز و کفش را به رنگ مکمل آن، یعنی قرمز انتخاب کرده و از تنوعی که در ظاهرتان ایجاد شده، لذت ببرید.

خیاط شخصی ندارید

یکی از اشتباهاتی که اکثر خانم‌ها مرتکب می‌شوند، این است که معجزه خیاط را در استایل خود فراموش می‌کنند. هر فردی فرم اندام مخصوص خود را دارد و طبیعی است که لباس به یک شکل روی تن دو نفر ننشیند. بنابراین اگر به دنبال لباسی هستید که فیت تن باشد، باید آن را بدوزید یا پس از خریدن اشکالات آن را نزد خیاط برطرف کنید.

اشتباهات خانم‌ها در لباس جین پوشیدن

دو لباس جین را با هم نمی‌پوشید

لباس جین از مدل لباس‌هایی است که به سادگی با هر رنگ و طرح لباس دیگری ست می‌شود. اما شاید فکر کنید که یک شلوار جین یا ژاکت جین برای استایل کافی است، در حالی که می‌توانید دو دست لباس جین را با هم بپوشید؛ مثلا یک شلوار جین را با یک ژاکت جین ست کنید. در این حالت دقت کنید که رنگ جین‌ها با هم فرق داشته باشد، مثلا یکی را آبی روشن و دیگری را آبی تیره انتخاب کنید تا یکدست نشود.

اشتباهات خانم‌ها در مدل مو

فکر می‌کنید موی بلند جذاب‌تر است

این طرز فکر که خانم‌های مو بلند جذاب‌ترند، دیگر در دنیای مدرن جایی ندارد. موی بلند به فرم صورت هر خانمی نمی‌آید؛ پس بهتر است با توجه به فرم صورت خود مدل موی مناسب انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع کفش زنانه “۵ مدل کفش زنانه تابستانی” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ در ۰:۴۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…