دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

۵ مدل کفش زنانه تابستانی

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با فرا رسیدن فصل گرما بازار کفش تابستانه داغ است و پوشیدن این کفش‌ها به خنک نگه داشتن پاها کمک می‌کند.
کفش زنانه تابستانه

صندل زنانه با تزیینات مدرن

انتخاب صندل‌های منگوله‌دار و بندی ریش‌ریش و استفاده از فلزات و پرچ‌های فلزی روی صندل، آنها را مدرن، جذاب و خاص کرده و استایل را متفاوت می‌کند. این تزیینات مورد توجه بسیاری از مدل‌ها قرار گرفته و در تیپ‌های تابستانی خاص و متفاوت به کار می‌رود؛ پس بهتر است برای داشتن یک استایل تابستانی متفاوت سراغ آنها بروید.

صندل تابستانه

صندل‌های پشت باز

صندل‌های پشت باز راحت‌ترین کفش‌های ممکن برای تابستان است. این مدل کفش‌ها ساده، ظریف و زنانه و مهم‌تر از همه خاص است. رنگ‌های متنوع روشن و دوست‌ داشتنی که با هر استایلی می‌تواند همخوانی داشته باشد و به تیپ تابستانی حس و حال مدرن و منحصر به فرد بدهد. پیشنهاد می‌شود صندل‌های پشت باز را با دامن و شلوارهای گشاد بپوشید.

کتانی گلدار تابستانه

کتانی‌های گلدار، رنگی و جدید

برای آنکه به روز باشید و به سبک تابستانه تیپ اسپرت بزنید، کافی است یکی از طرح‌های جدید کتانی زنانه را برای استایل خود انتخاب کنید. برای این مدل کفش زنانه تابستانه بهتر است از طرح‌های گلدار، منگوله‌ها و رنگ‌های پاستلی بیش از هر رنگ و طرح دیگری روی کتانی‌های دخترانه استفاده کرده و آن را در تیپ‌های اسپرت به کار ببرید.

صندل لژدار تابستانه

صندل‌های لژدار

استفاده از صندل‌های لژدار به جای کفش پاشنه بلند تابستانی، یک ایده خوب است. این صندل‌ها به خوبی با پیراهن‌های رنگی و تابستانه برای مهمانی‌های عصرانه ست می‌شود و هم با دامن یا شلوار گشاد در تیپ اسپرت به کار می‌رود. اگر دوست دارید کفش پاشنه بلند بپوشید و در عین حال راحت باشید، سراغ یک صندل لژدار بروید. این کفش‌ها پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهد و به خاطر داشتن لژ، به زانو و کمر آسیب نمی‌رساند.

کفش تخت زنانه تابستانه

کفش‌های تخت جدید

کفش‌های تخت جدید یک انتخاب عالی و کلاسیک برای پیراهن‌های رنگارنگ تابستانی، سرهمی‌های طرح‌دار یا یک ست تابستانی روزمره است. این کفش‌ها مدل‌های متنوعی مانند کفش‌های باله یا عروسکی و دخترانه تا مدل‌های ساده‌تر زنانه دارد. این کفش‌ها طرح‌های استوایی و گلدار خاص و رنگ‌های خیره‌کننده‌ای دارد که به راحتی با انواع طرح و رنگ لباس‌ها ست شده و با آنها می‌توان یک استایل معمولی را به یک استایل جذاب و زیبا تبدیل کرد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع ست کفش و لباس “ست شلوار جین مشکی با کفش و لباس” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds