ست کردن لباس‌هایی با رنگ‌ خنثی

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر رنگ‌های خنثی با رنگ‌های جیغ، طرح‌های جالب، بافت برجسته و زیورآلات زیبا ست شود، یک استایل بسیار شیک و جذاب خلق می‌کند.
ست کردن رنگ های خنثی

رنگ‌ها را با هم ست کنید

اگر فکر می‌کنید رنگ خنثی با هر رنگ دیگری هماهنگ است، اشتباه می‌کنید. رمز داشتن یک استایل شیک و زیبا با پوشیدن لباس‌هایی به رنگ خنثی این است که این رنگ‌ها را به گونه‌ای ست کنید که با هم هماهنگ باشد. برای مثال، بهتر است رنگ قهوه‌ای را با رنگ نارنجی و رنگ خاکستری را با رنگ بنفش ست کنید. طرح ارتشی، به خصوص با ترکیب رنگ محبوب زیتونی و کرم خاکی هم با رنگ‌های خنثی ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند. می‌توانید این ترکیب را با یک کفش کتانی چرمی و یک کیف کوله چرمی به رنگ بژ ست کنید.

لباس طرح پوست حیوانات

از طرح پوست حیوانات استفاده کنید

پارچه‌هایی که طرح پوست حیوانات دارد، یک الگوی خنثی است. اما می توانید با استفاده از این پارچه‌ها، یک استایل ساده و یکنواخت را به یک استایل شیک و منحصر به فرد تبدیل کنید. برای خوب ست کردن رنگ های خنثی با لباس‌هایی شروع کنید که رنگ آنها از یک خانواده است، اما بافت آنها با هم فرق دارد. مثلا می‌توانید یک شلوار کرم رنگ را با یک بلوز طرح پلنگی ست کنید. با این ترکیب زیبا، از یک کفش نوک تیز مخملی و یک کیف چرمی کرم رنگ استفاده کنید.

لباس گلدار

از زیبایی گل‌ها بهره ببرید

معمولا همه خانم‌ها لباس گلدار شیک دوست دارند. اما چطور می‌توان لباس‌های گلدار را به زیبایی ست کرد؟ بهتر است این طرح را با رنگ‌های خنثی ست کنید. برای مثال می‌توانید یک شلوار پاچه گشاد با طرح گلدار را با یک بلوز جین، یک کیف کوچک مشکی و یک کفش پاشنه بلند جیر به رنگ خاکی ست کنید.

رنگ‌های روشن دوست دارید یا رنگ‌های جیغ؟

رنگ‌های خنثی به تنهایی بسیار زیبا است، اما یکی دیگر از کاربردهای آنها این است که می‌توانید با استفاده از این رنگ‌ها کاری کنید که رنگ‌های دیگر لباس بیشتر به چشم بیاید. از طرفی اگر دوست ندارید لباس بیش از حد جلب توجه کند، می‌توانید به جای رنگ‌های روشن، از رنگ‌های خنثی تیره مانند قهوه‌ای شکلاتی یا زیتونی استفاده کنید.

ست کردن لباس های رنگ خنثی

از رنگ‌های گرم و طبیعی استفاده کنید

رنگ‌های طبیعی و گرم مثل آبی کمرنگ، کرم شنی، آجری و … آنقدر شیک و زیبا است که به راحتی می‌توانید از آنها برای هر مراسمی استفاده کنید. مزیت دیگر این رنگ‌ها این است که برای هر فصلی مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع ست لباس زنانه “ست شلوار جین مشکی با کفش و لباس” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…