کافه‌های استانبول؛ شهر همیشه‌بیدار ترکیه

۱
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شهر استانبول را با بوی قهوه و باقلوا در فضاهایی دلنشین و دوستانه‌، می‌توان سرزمین رویایی کافه‌نشین‌ها دانست.
کافه های استانبول

کافه‌نشینی از لذت‌های پرطرف‌دار در سبک زندگی امروز است که البته در سفر می‌تواند خاطرات شیرین‌تری نیز ثبت کند. بعضی از شهرهای دنیا مرکز جذاب‌ترین و دنج‌ترین کافه‌ها هستند. استانبول، شهر همیشه بیدار ترکیه نیز با کافه‌های بی‌نظیر خود اجازه نمی‌دهد که شب‌ها، خواب به چشمان شما بیاید. با مجله دلتا در معرفی بهترین کافه های استانبول همراه باشید.

کافه اسمر

کافه اسمر ک

بهترین کافه های استانبول را در خیابان استقلال خواهید دید. کافه اسمر (Esmer Cafe) یکی از همین پاتوق‌های دل‌چسب قهوه و چای در این خیابان است. فضای جذاب این کافه به‌همراه موسیقی‌های محبوبی که پخش می‌شود، تجربه کافه‌نشینی در سفر به استانبول را به خاطره‌ای خوش تبدیل می‌کند. علاوه بر نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع کیک و شیرینی، در این کافه می‌توانید محبوب‌ترین فست‌فودها مانند پاستا، لازانیا، پیتزا و مرغ سوخاری را به سبک مخصوص اسمر نوش جان کنید. اسمر یکی از بهترین‌ها برای چشیدن طعم غذاهای ایتالیایی نیز به شمار می‌رود. کارکنان این کافه بسیار حرفه‌ای هستند و سرویس‌دهی عالی آن‌ها سبب جلب رضایت مشتریان می‌شود.

کافه مانداباتماز

مانداباتماز کافه های استانبول

مانداباتماز (Mandabatmaz) در خیابان استقلال استانبول را باید یکی از بهترین کافه های این شهر دانست که درواقع یکی از بهترین فروشگاه‌های عرضه قهوه بسته‌بندی‌شده نیز محسوب می‌شود. قیمت‌های قهوه تقریبا در مانداباتماز مناسب است و اگر قصد خرید قهوه دارید، می‌توانید در این کافه با قیمت مناسب‌تری در مقایسه بازار تهیه کنید. مانداباتماز یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها و کافه‌ها برای خرید یا نوشیدن قهوه ترک اصل است.

در بین محلی‌ها مانداباتماز بسیار محبوب بوده و مشتریان پروپاقرصی دارد. میز و صندلی‌های این کافه داخل کوچه، خارج از فضای بیرونی فروشگاه نیز چیده شده است. بنابراین، تجربه یک فنجان قهوه ترک اصیل با طعم لذت‌بخش کیک و شیرینی در کوچه‌های گرم و صمیمی استانبول، خاطره‌ای شیرین برای‌ شما خواهد بود.

کافه هان کاراکوی

کافه هان کاراکوی کافه‌های دنج استانبول

کافه هان کاراکوی (Han Karakoy) یکی دیگر از کافه‌های دنج استانبول است که در طول سفر می‌تواند به یکی از پاتوق‌های گشت و گذار شما تبدیل شود. منوی این کافه رنگ‌ولعاب خوبی دارد و به‌خصوص برای خوردن صبحانه یکی از گزینه‌های مطلوب در فهرست بهترین کافه های استانبول است. انواع نوشیدنی‌های مشتق از قهوه، لاته، چای، کلوچه، شیرینی، دسر، ساندویچ و سایر غذاهای خوشمزه و… در این کافه طرفداران بسیار دارد. باریستاها و کارکنان حرفه‌ای این کافه لحظات خوبی را برای شما خواهند ساخت و می‌توانید طعم یک منوی باکیفیت را بچشید. بهتر است پیش از مراجعه به این کافه این موضوع را در ذهن داشته باشید که منوی آن تقریبا گران است.

کافه سوسام

کافه سوسام کافه های استانبول

سوسام کافه در خیابان سوسام (susam) استانبول واقع شده و یکی از پاتوق‌های دنج در این محله محسوب می‌شود. این کافه، مکانی عالی و در دسترس برای استراحت و چشیدن طعم‌های خوشمزه است. اگر به‌دنبال کافه‌ای فانتزی با فضایی دل‌چسب، خدمات قابل‌قبول و منوی خوشمزه هستید، پیشنهاد ما سوسام کافه است. برخورد کارکنان این کافه بسیار گرم و دوست‌داشتنی است و لحظات آرامش‌بخشی را برای‌تان خواهند ساخت.

کافه و قنادی ارول
شیرینی‌فروشی ارول کافه های استانبول

یکی از بهترین کافه های استانبول، شیرینی‌فروشی ارول (Sekerci Cafer Erol) است. این کافه و شیرینی‌فروشی زیبا، سرزمین انواع شیرینی‌، باقلوا و شکلات‌های خوشمزه با تزیینات مهیج و رنگارنگ است. در اینجا می‌توانید هرکدام از خو‌شمزه‌های منو را امتحان کنید و هر نوع شیرینی و شکلات با بسته‌بندی‌های خاص را به‌عنوان سوغات بخرید. طراحی این کافه، به‌ویژه با تزیینات خاص، وسوسه‌تان می‌کند که در آن وقت بگذرانید و نوشیدنی‌ها، شیرینی و دسرهای خوشمزه ترکی آن را امتحان کنید. رفتار مودبانه کارکنان کافه ارول از دیگر ویژگی‌هایی است که کافه‌نشینی را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

کافه و رستوران رنگین‌کمان

کافه و رستوران رنگین‌کمان

ششمین جایگاه در فهرست بهترین کافه های استانبول به کافه و رستوران رنگین‌کمان (Rainbow Cafe & Restaurant) تعلق دارد. طعم غذاها و نوشیدنی‌های این کافه واقعا شگفت‌انگیز است و در ذهن‌تان ثبت می‌شود. بی‌شک، یکی از بهترین تجربه‌های استانبول، رفتن به کافه و رستوران رنگین‌کمان است. این کافه چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد و سرویس‌دهی آن بسیار عالی است. علاوه بر نوشیدن نوشیدنی‌های گرم و سرد کافه، می‌توانید ناهار و شامی خوش‌مزه را نیز در خیابان چنگل‌کوی استانبول با رنگین‌کمان تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با جاذبه های گردشگری بیشتر ”بدروم، بهشت رویایی ترکیه” را مطالعه کنید.

کافه ولوت

کافه ولوت کافه های استانبول

یکی دیگر از بهترین کافه های این شهر، نزدیک برج گالاتا واقع شده و برای تجربه طعم‌های خوش‌مزه و به‌ویژه خوردن صبحانه، انتخابی فوق‌العاده است. طراحی گرم و صمیمی کافه ولوت (Velvet Cafe) شما را به یاد خانه می‌اندازد. این کافه جمع‌وجور کارکنانی خوش‌برخورد دارد و اگر صبح‌تان را با این محیط دل‌چسب و منوی خوشمزه صبحانه آن شروع کنید، یک روز پرانرژی را در سفر به استانبول خواهید ساخت.

فهرست بهترین کافه‌های استانبول فقط به این تعداد محدود نمی‌شود. اگر به این شهر خوش‌رنگ‌ولعاب رفته‌اید و کافه‌گردی را در آن تجربه کرده‌اید، پیشنهادهای خودتان را به این فهرست اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی با شهرهای توریستی ترکیه ”کوش آداسی ترکیه ، شهر ساحلی باستانی” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۴ آبان ۱۳۹۹ در ۶:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…