خانه‌های پیش ساخته متحرک

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه

خانه های پیش ساخته سال هااست که تولید می شود.تصور کنید درخانه نشسته اید و به یک مسافرت چند روزه فکر می کنید ،بلافاصله خانه خود را جمع کرده و به سفر می روید .اگریک خانه پیش ساخته و متحرک دارید این امکان برایتان فراهم است که با همین خانه کار تردد و سفر به دور دست ها را انجام دهید.

تاکنون شرکت های گوناگون در دنیا خانه های پیش ساخته و متحرک را طراحی و تولید کرده اند و روز به روز نیز این صنعت را توسعه می دهند. در این مطلب با چند خانه پیش ساخته متحرک آشنا می شویم .

خانه های پیش ساخته

خانه های “ADEX”

«ADEX» ازجالب ترین خانه های پیش ساخته ای است که تا به حال طراحی شده است. این خانه ها را شرکتی به همین نام ساخته و توانمندی های گوناگون دارد. از جمله امکانات آن این است که به آسانی قابل حمل و نقل است و نصب و جدا کردن آن بسیار سریع انجام می شود. این خانه به سیستم هایی که به طور خودکار برق و آب خود را از باران و خورشید تامین می کند، مجهز است .

6 خانه‌های پیش ساخته متحرک

خانه های پروانه ای

این خانه های پیش ساخته متحرک را گروهی از دانش آموزان تایلندی طراحی و ساخته اند. این خانه ها از چوب بامبو و به سبک سنتی ساخته شده اند و به سبب اینکه سایبانی در بالای در ورودی قرار دارد و برای جمع کردن آب باران از آن استفاده می شود، “خانه های پروانه ای” نام گرفته اند. این خانه قابل جابه جایی است اما جدا کردن آن کمی سخت است.

2 4 خانه‌های پیش ساخته متحرک

خانه های بازیافتی

این خانه ها از استیل های بازیافتی ساخته شده اند.بسیار سبک و حمل و نقل آن ها به آسانی صورت می گیرد. معماری این خانه ها بسیار جالب است به گونه ای که هر کس می تواند خانه را آنطور که دوست دارد و بدون مشکل سرهم کند . صاحب این خانه می تواند در یک ساعت خانه را خراب و دوباره بسازد.

8 خانه‌های پیش ساخته متحرک

خانه های قطب شمال

یکی از خانه هایی که طراحان آن، زمان زیادی را برای ساختش صرف کرده اند ، خانه های قطب شمال است. این خانه ها از پلاستیک های خاص همراه با برخی مواد دیگر ساخته شده اند که به سازنده اجازه می دهد در چند ساعت خانه را بنا کند .همچنین این خانه ها به میزان زیادی در برابر سرما و فشار هوا مقاومند. از جمله امکانات این خانه می توان به سیستم های خورشیدی و ذوب یخ اشاره کرد.

مجله دلتا

۲ دیدگاه

  1. داریوش امجدی

    ۱۱ تیر ۱۳۹۷ در ۷:۵۴ ب٫ظ

    سلام جالب بود دست شما درد نکند

    پاسخ

    • سرداری زاده

      ۲۱ آذر ۱۳۹۷ در ۱۱:۵۳ ق٫ظ

      سپاس از توجه تان به مجله دلتا

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…