آپارتمان قیمت مناسب درتهران کجا پیدا می شود ؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

​آپارتمان در تهران در خرداد ماه  به قیمت حدود ۶ میلیون و۵۰۰ هزار تومان رسید.این در حالی است که جست‌ وجوی آپارتمان در تهران در بازه قیمتی ۶ تا ۷ میلیون تومان یعنی در محدوده میانگین قیمت ماه گذشته در نخستین ماه تابستان، بسیار سخت شده است .

آپارتمان قیمت مناسب

گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصاد نیوزحاکی است ، کاهش میزان خرید و فروش آپارتمان قیمت مناسب در خرداد ماه باعث شد فروشنده‌ ها و سازنده‌ ها با توجه به انصراف موقت متقاضیان از خرید آپارتمان به این موضوع پی ببرند که اگر،قیمت آپارتمان بیش ازاین روند پرشتاب افزایش را ادامه دهد، بازگشت رکود به بازار، آن ‌هم فقط پس ازگذشت چند ماه ازبازگشت رونق کامل به بازار،احتمال دارد. در نتیجه قیمت‌ های پیشنهادی آپارتمان های عرضه شده در بازاراز ابتدای تیرماه تاکنون چندان تغییری نکرده است . با این حال  مالکان هنوز امیدوارند بتواند از فروش ملک خود سود بیشتری به دست آورند. حتی فروشندگان عادی بازارمسکن که در شمار عرضه‌ کنندگان عمده محسوب نمی شوند و قصد دارند ملک خود را تبدیل به احسن یا اینکه نقد ینگی حاصل از فروش آن را در بخش های دیگراقتصادی سرمایه‌ گذاری کنند، چندان به عرضه ملک خود تمایل ندارند.

 البته انگیزه آنها سوداگری نیست اما با توجه به نوسان‌ های شدید قیمت در ماه ‌های گذشته، ازاینکه ملک خود را به قیمت روز بفروشند اما بازارمسکن درهفته ‌های پیش رو دوباره دستخوش تغییرات قیمتی شود نگرانند. در این صورت کسانی که ملک خود را به قیمت روز فروخته‌ اند ضرر خواهند کرد و نمی‌توانند آپارتمان  قیمت مناسب را جایگزین وخریداری کنند.

مجموعه این شرایط سبب شده است که یافتن آپارتمان قیمت مناسب در تهران به ‌ویژه در بازه میانگین قیمت معاملات خرداد ماه دشوارتراز ماه گذشته شود و املاکی که عرضه شده نیز، اغلب بدون تجهیزات اساسی همچون آسانسور و پارکینگ هستند یا اینکه عمر بنای بیش از ۱۵ سال دارند که وام خانه اولی به آن تعلق نمی‌گیرد و مناسب خریداران مصرفی نیستند.

بیشتر بخوانید :

آپارتمان های ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی پایتخت

خرید آپارتمان در بریانک از ۱۳۰ تا ۳۴۵ میلیون تومان !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…