انتخاب لباس‌ مجلسی گلدار

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شاید برای شما هم سوال باشد که با لباس‌ مجلسی گلدار چه استایلی می‌توان داشت؟ می‌توان گفت که گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد.
لباس مجلسی گلدار
همان‌طور که می‌دانید ترندهای دنیای مد هر چند سال یک بار تکرار می‌شود. در حال حاضر کمتر برندی را می‌توان دید که در هر مجموعه‌ لباسی که طراحی می‌کند، از گل‌های ریز و درشت کمک نگرفته باشد. اگر تا به حال جرات استفاده از لباس‌ مجلسی گلدار را در استایل خود نداشته‌اید، وقتش رسیده ترس را کنار بگذارید و تیپ‌ خود را با لباس‌های گلدار نو کنید. پوشیدن لباس های گلدار، به خصوص لباس مجلسی گلدار قواعد خاص خودش را دارد که در صفحه مد و زیبایی مجله دلتا به آن اشاره می‌کنیم.

در انتخاب پارچه گلدار زیاده‌روی نکنید

همیشه سعی کنید یک تکه از لباس‌ را با طرح گلدار انتخاب کنید. اگر بلوز یا شومیز گلدار به تن دارید، شلوار یا دامن‌ را طرح‌دار انتخاب نکنید. طرح‌هایی که می‌توانند در کنار لباس‌های گلدار قرار بگیرند، طرح‌های راه راه دو رنگ است.

کت گلدار

کت گلدار بپوشید

همه خانم‌ها یک یا چند کت و کاپشن در کمد لباس‌ خود دارند. می‌توانید کت خود را گلدار انتخاب کرده و رنگ گل‌های آن را با رنگ زمینه سایر لباس‌ها ست کنید تا استایلی چشم‌نواز داشته باشید.

آرایش ملایم

با لباس گلدار باید آرایش ملایم داشته باشید، آرایش غلیظ و رنگ‌های تند مناسب لباس‌های گلدار نیست. این لباس‌ها سبکی کلاسیک و ظریف دارد و به همین دلیل بهتر است آرایش صورت‌ ملایم و طبیعی باشد.

اصول استفاده از اکسسوری

پارچه‌های گلدار شلوغ است و به کار بردن اکسسوری و زیورآلات بیش از حد، ظاهر شما را خسته کننده و نامرتب جلوه می‌دهد. برای انتخاب کیف و کفش نیز مدل‌های دخترانه و اسپرت انتخاب ایده‌آلی است. اگر هماهنگی بین رنگ‌ها را رعایت کنید، داشتن زیورآلات یا گیره‌های مخصوص مو که با لباس گلدار ست باشد، فوق‌العاده است. تل مو و گیره‌هایی با گل‌های مصنوعی زیبا، در این استایل مرسوم است.

هماهنگی را رعایت کنید

لباس‌های دیگر را از رنگ‌های خنثی یا رنگ طرح گلدار لباس انتخاب کنید. رنگ غالب پارچه لباس را زیاد استفاده نکنید تا ظاهرتان شلوغ نشود.

لباس گلدار

طرح‌های مختلف گلدار

گل‌های ریز و درشت

در این گونه موارد باید رنگ‌ها و طرح گل‌ها کاملا شبیه هم باشد، متفاوت بودن رنگ‌ها اصلا توصیه نمی‌شود. مثلا شما می‌توانید یک بلوز را با کفش یا روسری خود ست کنید.

طرح سیاه و سفید گلدار

ترکیب این دو رنگ استایلی بسیار شیک به شما می‌دهد. می‌توانید رنگ سیاه را غالب و از رنگ سفید همراه آن استفاده کنید.

طرح گل و تور

یک طرح فوق‌العاده رمانتیک است و پیشنهاد می‌شود در مراسم رسمی مانند عروسی از این طرح استفاده شود.

طرح گلدار و راه‌راه

این طرح کمی شلوغ است و استفاده از آن سلیقه‌ای است. مثلا می‌توانید یک شلوار راه‌راه را با یک بلوز گلدار بپوشید. در این استایل گل‌های درشت یا راه‌راه‌های پهن توصیه نمی‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع لباس زنانه مطلب “انتخاب کت و شلوار زنانه” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…