ست شلوار جین مشکی با کفش و لباس

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شلوار جین مشکی یکی از پرکاربردترین لباس‌های زنانه است که می‌توان به راحتی آن را با لباس‌های دیگر ست کرد.
شلوار جین مشکی

شلوار جین‌ مشکی از لباس‌هایی است که هر خانمی باید در کمد لباس‌هایش داشته باشد. اگر در یک محیط دوستانه و غیر رسمی کار می‌کنید، پوشیدن جین مشکی در این محیط بسیار مناسب است. رنگ مشکی با هر رنگ دیگری به راحتی ست می‌شود؛ ولی برای داشتن یک استایل جذاب، خوب است بدانید همراه با شلوار جین مشکی چه بپوشید؟

ممکن است شما طرفدار پوشیدن لباس‌های تک رنگ همراه با شلوار جین مشکی باشید که این مدل پوشش در چند سال گذشته مورد توجه مدل‌ها و افراد مشهور نیز قرار گرفته است. برای داشتن چنین تیپی باید یک لباس از سر تا پا مشکی بپوشید یا از گزینه‌هایی با رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اصول ست کردن لباس زنانه با شلوار جین مشکی با مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

شلوار جین مشکی زنانه

شلوار جین مشکی را با چه بپوشیم؟

جین‌های مشکی تنگ را با بوت مشکی، کیف دستی چرم، ژاکت و کت مشکی، سفید یا خاکستری ست کنید.

اگر به این فکر می‌کنید که فصل زمستان با جین مشکی خود چه بپوشید، رنگ‌های جسورانه بهترین انتخاب است. رنگ مشکی به رنگ‌های روشن درخشش خاصی می‌دهد و استایل را جذاب‌تر می‌کند. می‌توانید جین مشکی را با هر تاپ، ژاکت، بلوز، پیراهن تک رنگ یا طرح‌دار بپوشید و به کار با پوشیدن یک کت مشکی پایان دهید. کیف دستی و کفش‌ را هم می‌توانید مشکی یا به رنگ لباس بالا تنه‌ انتخاب کنید.

در فصل تابستان بهتر است برای ست کردن لباس با شلوار جین مشکی، رنگ‌های روشن را انتخاب کنید. برای برقراری تعادل بین لباس‌ها یک بلوز یا تیشرت با رنگ روشن‌تر، مثل کرم، سفید یا خاکستری همراه با کیف و کفش تیره بپوشید.

ترکیب رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز هم عالی است. خوب است وقتی شلوار جین مشکی می‌پوشید، از لباس‌ها، کیف و کفش و اکسسوری‌های سفید و قرمز استفاده کنید.

جین مشکی

یک راه بسیار خوب برای ست کردن جین مشکی، به خصوص برای خانم‌های بالای ۴۰ این است که آن را با لباس‌های رنگی بپوشید. مثلا می‌توانید جین مشکی‌ را با یک ژاکت کرم، یک کت زنانه خاکستری روشن، یک شومیز گلدار ریز و یک کفش بژ بپوشید و با یک گردنبند بلند و یک آرایش ساده، زیبایی بیشتری به تیپ خود بدهید.

پوشیدن انواع کفش‌ها مانند کفش پاشنه بلند، صندل، کالج، کتانی و بوت با شلوار جین تنگ مشکی تا مچ پا، یک انتخاب عالی است که استایل خوبی به شما می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع لباس زنانه “انتخاب لباس مجلسی گلدار” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. روزبهانی

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ در ۳:۲۸ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • مریم سوری

      ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ در ۴:۴۷ ب٫ظ

      ممنون از حسن نظر شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…