فرصت دو هفته‌ای برای تکمیل مدارک مسکن ملی

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دو هفته زمان پیش بینی شده است تا متقاضیان پیامکی مسکن ملی نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند.
ثبت نام پیامکی مسکن ملی

براساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، برای مرحله تکمیل ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که از طریق پیامک، رزرو کرده بودند بازه زمانی دو هفته‌ای در نظر گرفته‌ شده است که متناسب با شرایط هر شهر به متقاضیان اعلام خواهد شد تا نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام پیامکی مسکن ملی از طریق سامانه tem.mrud.ir اقدام کنند.

به گزارش مجله دلتا ۸۲۰ هزار نفر از ثبت نام کنندگان پیامکی مسکن ملی از روز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه، مهلتی ۲ هفته‌ای دارند فرایند نام نویسی خود را تکمیل کنند. متقاضیان بر اساس پیامکی که به آنها ارسال می شود باید به سامانه tem.mrud.ir مراجعه و اطلاعات خود را بارگذاری کنند.

به گفته محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به شرایط کنونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساز و کار را در نظر گرفته شده تا در کافی نت‌ها تراکم ایجاد نشود؛ به همین دلیل متقاضیان باید در زمان‌بندی که از طریق پیامک به آنها اعلام می‌شود، نسبت به درج اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام کنند. بعد از انجام پالایش، به کسانی که واجد شرایط هستند پیامک ارسال خواهد شد.

محمودزاده همچنین با اشاره به ورود پروژه‌های بخش خصوصی درون شهرها به طرح اقدام ملی مسکن گفت: در این زمینه اطلاع رسانی شده، عده‌ای اطلاعات لازم را کسب کرده‌اند که در حال ارزیابی هستند. بخشی از کار نیز عملیاتی شده است؛ بدین صورت که مصوبات قانونی اخذ شده و آماده بارگزاری در سایت است.

به گفته محمودزاده، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در درون شهرها برای طرح اقدام ملی مسکن موضوع مقطعی و گذرا نیست بلکه یک مسئله دائمی خواهد بود که با گذشت زمان مورد استقبال قرار می‌گیرد و به یک امر ثابت در بخش ساخت و ساز تبدیل خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از آخرین گزارش های ملکی “افزایش ۱۵ میلیونی قیمت اوراق مسکن در ۴۰روز!” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…