ست کردن صندل با لباس

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
داشتن صندل برای تابستان خیلی خوب است؛ به شرطی که بدانید آن را با چه لباسی ست کنید.
صندل تابستانه
برای انتخاب یک صندل تابستانه مناسب، نه تنها باید به فکر راحتی خود باشید، بلکه باید لباس مناسبی برای ست کردن با این صندل پیدا کنید. این که چه رنگ‌هایی با هم خوب به نظر می‌رسد یا پوشیدن صندل، مناسب چه مکان‌هایی است. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

صندل تخت

صندل تخت

صندل‌ تابستانه تخت به درد زمانی می‌خورد که می‌خواهید ظاهری ریلکس و کژوال داشته باشید. بهتر است رنگ این نوع صندل‌، رنگ خنثی مانند مشکی یا خرمایی باشد. البته اگر می‌خواهید استایلی سرزنده و شاد داشته باشید، می‌‌توانید از رنگ‌های متالیک هم برای صندل تخت خود استفاده کنید. انواع مختلف صندل‌های تخت از جمله صندل‌های لا انگشتی، گلادیاتور، بند‌دار و… هرکدام زیبایی خاص خود را دارد.

بهترین لباس برای این نوع صندل، جین‌های مام‌فیت و یا مام‌استایل است. اگر هیچ‌کدام از این جین‌ها را ندارید، می‌توانید پایین شلوار جین ساده‌ خود را تا بزنید تا صندل بیشتر به چشم بیاید. پوشیدن صندل‌های گلادیاتور با جین‌های زاپ‌دار، ظاهری جذاب به شما می‌دهد. استفاده از شلوارهای پارچه‌ای کمی کوتاه یا شلوارهای دمپا‌کش هم ایده‌ خوبی برای این صندل است. شومیزهای طرح‌دار خنک برای تابستان یا ژاکتی ساده برای پاییز و بهار، انتخاب‌های جذابی برای ست کردن با صندل تخت است.

صندل لژدار

صندل لژدار

صندل‌های لژدار برای بلندتر جلوه دادن قد عالی است، چون پاشنه‌های آن‌ها زیاد به چشم نمی‌آید. این نوع صندل‌ برای لباس پوشیدن به سبک قدیمی بسیار مناسب است. از طرفی قدم زدن با این صندل‌ها برای خانم‌ها بسیار راحت‌تر از کفش‌های پاشنه‌ بلند است و این موضوع به شما اعتماد به ‌نفس بیشتری می‌دهد. صندل‌های لژدار کاملا مناسب ست کردن با شلوارهای دمپا گشاد است.

صندل‌ پاشنه بلند

این نوع صندل‌ برای ست کردن با پیراهن یا دامن از صندل‌های تخت مناسب‌تر است اما با جین‌های ساده و تنگ‌ هم زیبا می‌شود. در کل می‌توان گفت که صندل‌های پاشنه بلند برای ست کردن با هر لباسی، از پیراهن‌های رنگارنگ گرفته تا سرهمی‌های ساده‌ زنانه، مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب نکات مهم انتخاب کفش پاشنه بلند متناسب با استایل شما! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۰۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۰۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۵:۱۵ ب٫ظ

  4. روزبهانی

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ در ۹:۵۲ ق٫ظ

    طرح مناسبی است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…