دکوراسیون جشن تولد

۱
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دکوراسیون جشن تولد بیشتر از آنکه نیازمند رعایت اصول و قواعد باشد، نیاز به خلاقیت و ذوق دارد که با شناخت کمی از رنگ‌ها نتیجه‌ کار منحصربه‌فردی در پی خواهد داشت.
دکوراسیون جشن تولد

دکوراسیون جشن تولد هیچ‌گونه قانون یا مقرراتی ندارد. گاها حتی ملزوم به درهم و برهم کردن برخی اصول چیدمان است و تلفیق آن‌ها با یکدیگر، تا بتوان ایده‌ای ناب و برنامه‌ای خاطره انگیز را پدید آورد. با این‌حال، الهام گرفتن از برخی ایده‌های جدید می‌تواند در چیدمان بهتر به ما کمک کند.

ایده‌های مبتکرانه برای دکوراسیون جشن تولد

وقتی زمان جشن تولد اطرافیان فرا می‌رسد، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این جشن به بهترین نحو برگزار شود. طراحی و تزیین جشن تولد در عین حال که امری شیرین و دلپذیر است، می‌تواند دشوار و دردسرساز باشد. به عنوان یک میزبان، باید با سلایق و علایق شخصیت‌های دور و بر خود آشنا باشید تا بتوانید عالی‌ترین و خاطره انگیزترین جشن تولد ممکن را برگزار کنید.

در این مطلب از مجله دلتا چند ایده ساده برای شما تدارک دیده‌ایم. با ما همراه شوید.

گلدان‌های آب رنگی

گلدان آب رنگین کمانی

جشن تولد نماد یک اتفاق زیبا است. یک اتفاق زیبا که می‌تواند با رنگ‌های فوق‌العاده شاد معنا یابد و به شما یادآور شود که زندگی هنوز پس از گذشت سال‌ها ادامه دارد و خاطره تولدتان مهم است.

گلدان‌های آب رنگین‌کمانی استعاره‌ای مبتکرانه از چنین موضوعی است. چند گلدان گل را از آب پر کنید و کمی رنگ خوراکی به آن اضافه کنید. سپس گل‌های طبیعی را درون گلدان جا دهید تا میز پذیرایی دستخوش تغییری رنگارنگ شود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با انواع گیاهان آپارتمانی ”چیدمان گیاهان آپارتمانی” را مطالعه کنید.

آبشاری از بادکنک

آبشاری از بادکنک

بادکنک یکی از المان‌های همیشگی این مهمانی است. جشن تولد بدون حضور بادکنک‌های رنگارنگ تقریبا بی‌معنا است.

منتها ایده آویختن بادکنک‌ها در دکوراسیون جشن تولد بهتر است با برنامه‌ریزی پیش برود. اگر بادکنک‌ها در بالاترین قسمت دیوار آویخته شود و به دنبال هرکدام آبشاری از کاغذ رنگی بریزد، آن وقت به عنوان میزبان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اید تا رنگین‌کمانی از بادکنک و کاغذ رنگی مهیا سازید.

دکوراسیون جشن تولد

دیوار پولکی با کاغذ رنگی

کاغذ رنگی می‌تواند ایده طراحی و دکوراسیون جشن تولد محسوب گردد اما نحوه استفاده از آن هم مهم است. می‌توانید از کاغذهای رنگی زیادی کمک بگیرید تا یک دیوار را بپوشانید، همچنین قادر خواهید بود پولک‌های رنگی کوچکی را از جنس کاغذ برش دهید و روی دیوار پشت میز بچسبانید. این موضوع قطعا ابتکاری زیبا است که مختص تمام رده‌های سنی خواهد بود

با این حال که شما می‌توانید پولک‌های کاغذ رنگی را پخش و پراکنده روی دیوار بچسبانید، قادر به خلق طراحی‌های منحصر به فردی نیز خواهید بود.

دیوار یادگاری

دیوار یادگاری

هر کسی دوست دارد خاطره یک یادگاری را از جشن تولد خود به همراه داشته باشد. به‌ویژه اگر همسر، دوست یا خود شما به تازگی پا به ۳۰ سالگی گذاشته باشید، این دکور می‌تواند یادآور تمامی جزئیات جشن تولدی خاص باشد.

دیوار یادگاری یکی از طراحی‌های خلاقانه چیدمان جشن تولد است. برای آنکه این امکان را به دوستان، خانواده و فرزندان بدهید تا جمله‌ای را به یادگاری برایتان بنویسند، بهتر است یک پوشش روی دیوارتان قرار بدهید. این دیوارپوش بنا به طراحیتان می‌تواند در رنگ‌های مختلفی باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با گالری دیواری ”گالری دیواری از ایده تا اجرا” را مطالعه کنید.

دکوراسیون جشن تولد

بستنی آویز

چیدمان جشن تولد غالبا متمرکز بر روی طراحی میز کیک و دسر است. بنابراین، پیش از هر چیز برای دیوار پشت میز کیک و دسر برنامه‌ریزی کنید. ایده بستنی‌های آویز می‌تواند دکور جشن تولدتان را متحول کند. به ویژه اگر جشن تولد یک دختر خانم باشد.

برای آنکه بستنی‌های آویز تهیه کنید، به تعدادی کلاه تولد و کندوی زنبور عسل کاغذی نیاز خواهید داشت. ترکیب این دو با یکدیگر بستنی‌های خوش‌رنگی را پدید می‌آورند.

بادبزن کاغذی

بادبزن کاغذی

اگر در کارِ تا زدن کاغذ وارد و خبره هستید، می‌توانید به بادبزن‌های کاغذی فکر کنید. با چند ورق کاغذ یا مقوا بادبزن‌های رنگارنگی تهیه کنید و آن‌ها را به دیوار بچسبانید.

با این‌حال، حواستان به تناسب رنگ‌ بادبزن‌ها به تم اصلی چیدمان جشن تولد باشد!

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با انواع تخت خواب کودک ”تخت خواب فانتزی کودک و انواع آن” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…