لباس‌های زنانه با رنگ مناسب تابستان

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ‌های یادآور تابستان، رنگ‌های شادی مثل قرمز و نارنجی و زرد است و به همین دلیل استایل تابستانی، سرزنده و جذاب است.
رنگ لباس تابستانی

پرتقالی

احتمالا شما هم کمتر از این رنگ استفاده کرده‌اید؛ اما پرتقالی یکی از بهترین انتخاب‌های تابستانی است. هر سال سلبریتی‌های زیادی را با لباس پرتقالی بر روی فرش قرمزهای تابستانی مشاهده می‌کنیم. پرتقالی از خانواده نارنجی‌ است و رنگ مکمل آن، سبز-آبی است که با هم ترکیب خوبی داشته و استایل را جذاب می‌کند.

 

لباس قرمز

رنگ قرمز

شاید قرمز به ‌نظر زیادی توی چشم باشد، اما قرمز که فقط قرمز آتشین و گلی نیست. رنگ قرمز انواع مختلفی دارد که بسیاری از آنها ملایم است، اما  شور و حرارت و قدرت و انرژی خود را که نماد رنگ قرمز است، حفظ می‌کند. اصلا وقتی تابستان و رنگ لباس تابستانی به میان می‌آید، اولین رنگی که به ذهن می‌رسد، قرمز است. قرمز را می‌توانید با سبز که رنگ مکمل آن است یا با نارنجی که هم‌ خانواده‌اند، ست کنید. ترکیب قرمز و مشکی هم که همیشه بی‌نظیر و جذاب است.

لباس صورتی چرک

صورتی چرک

لازم نیست حتما صورتی عروسکی بپوشید؛ صورتی هم طیف‌های متعددی دارد. یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های صورتی، صورتی چرک است که بسیار مناسب تابستان و لباس تابستانی است. با اینکه صورتی رنگی خنثی نیست، اما مثل رنگ خنثی با بسیاری از رنگ‌های دیگر ست می‌شود. صورتی را بیشتر خانم‌ها می‌پسندند و بنابراین می‌توانید بلوز و دامن، پیراهن، مانتوی تابستانه و لباس‌های تابستانی دیگر را با این رنگ بپوشید.

لباس زرد

زرد

مگر امکان دارد که پالت رنگی تابستانی بدون زرد تکمیل شود؟ زرد رنگ خورشید و یکی از شادترین رنگ‌های لباس تابستانی است. رنگ زرد به خصوص زردهای روشن‌تر، به شما انرژی و نشاط می‌دهد. رنگ بنفش و زرد مکمل هم و یکی از بهترین ترکیب‌های رنگی است. البته به خاطر داشته باشید که از رنگ زرد با حجم خیلی وسیع در استایل خود استفاده نکنید، چون اصطلاحا چشم را زده و استایل خسته‌ کننده به ‌نظر می‌رسد.

لباس آبی

آبی

شاید فکر کنید که آبی رنگ سرد و بی‌روحی است و به ‌درد فصل تابستان نمی‌خورد، اما یادتان باشد که همیشه باید تعادل را رعایت کرد. استفاده بیش ازحد از رنگ‌های شاد و روشن در تابستان، کم‌کم خسته ‌کننده و آزاردهنده می‌شود؛ بنابراین سعی کنید که حتما سایه‌هایی از رنگ آبی هم در استایل خود به‌ کار ببرید، یا برعکس استایل آبی را با کمی رنگ شاد و تابستانی مثل نارنجی که رنگ مکمل آبی است، ترکیب کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع رنگ لباس “ترکیب رنگ لباس زنانه” را مطالعه کنید.

رنگ لباس های تابستانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…