سوت پایان پروژه مسکن‌ مهر

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وزیر راه و شهرسازی از مراحل تکمیل پروژه مسکن مهر و تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان در سال 99 خبر داد.
پایان پروژه مسکن مهر
وزیر راه و شهرسازی از زمان پایان پروژه مسکن مهر خبر داد و گفت: پروژه مسکن مهر در سال ۹۹ تمام می‌شود و قرار است تا ماه‌های شهریور و مهر ۶۶ هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده و تحویل مردم شود.

به گزارش مجله دلتا به گفته محمد اسلامی تا پایان پروژه مسکن مهر زمان اندکی باقی مانده و به جز واحدهای مسکونی که در دادگاه پرونده دارند، اقدامات تکمیلی برای ۶۶ هزار واحد مسکن مهر در دست اجراست تا در شهریور و مهرماه در اختیار متقاضیان قرار داده ‌شود. وضعیت حدود ۷۰ هزار واحد مسکن مهر که پرونده قضایی دارند نیز از مسیر قانونی در حال پیگیری است و

اسلامی همچنین در مورد مالیات بر خانه‌های خالی گفت:‌ هدف این است که جلوی سوداگری و دلالی در بازار مسکن گرفته شود و خرید و فروش‌های تکراری و سوداگرانه در این بازار وجود نداشته نباشد. دولت درصدد کنترل سوداگری در بازار مسکن است، اما موضوع بازارهای موازی که روی بازار مسکن اثر دارد، در کنترل ما نیست.

مسکن مهر

وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه جامعه هدف و متقاضیان واقعی مسکن باید شناخته شوند افزود: ‌در پروژه مسکن ملی طی ۲ مرحله ثبت‌نام در کشور، یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد حدود ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط مسکن بودند. متقاضیان واقعی مسکن ملی شناسایی شده و برای آن‌ها مسکن ساخته می‌شود.

وی همچنین در مورد بالا رفتن اجاره مسکن، اظهار داشت: قیمت بازار مسکن در اختیار دولت نیست و متاثر از شرایط بیرونی است. وی افزود به اعتقاد من خود مردم باید این روند را کنترل کنند. راه مقابله این است که اگر کسی برای اجاره خانه اش قیمت های بالا پیشنهاد می‎کند از او خانه اجاره نشود.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از آخرین گزارش های ملکی “وام جعاله ۴۰ میلیونی برای مسکن مهری‌ها” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ در ۸:۵۴ ق٫ظ

    متشکرم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…