تخت خواب فانتزی کودک و انواع آن

۰
7
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تخت خواب فانتزی کودک علاوه‌بر آنکه یک نقطه کانونی خاص و زیبا در اتاق کودک شمااست، می‌تواند تاثیر زیادی در خلاقیت و رویاپردازی او داشته باشد.
تخت خواب فانتزی کودک

به نظر شما تخت خواب فانتزی کودک باید چگونه باشد؟ راحت؟ بزرگ؟ کاربردی؟ جمع و جور؟ زیبا؟ برای شما ممکن است هر یک از این موارد در اولویت قرار داشته باشد، اما اگر نظر فرزندتان را بپرسید، به این نتیجه خواهید رسید: فانتزی.

دنیای بچه‌ها با معیارهای ما جور در نمی‌آید، زیرا آن‌ها بچه‌اند و رویاهای خود را دارند. البته شما حق دارید بر اساس اولویت‌های خودتان تصمیم‌گیری کنید، اما بهتر است نظر فرزندتان را هم مورد توجه قرار دهید.

تخت‌خواب‌های فانتزی آن قدر تنوع بالایی دارند که می‌تواند هم شما را راضی نگه دارد و هم کودک شما را خوشحال کند. اگر مایلید با مدل‌های شگفت‌انگیز این تخت‌خواب‌های رویایی آشنا شوید، پس این مطلب از مجله دلتا را از دست ندهید.

تخت‌خواب فانتزی مدل هواپیما

تخت‌خواب فانتزی مدل هواپیما

پسربچه‌ها عاشق هواپیما هستند و هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه یک تخت‌خواب به شکل هواپیما آن‌ها را برای خوابیدن ترغیب کند. این هواپیمای کوچک در اتاق فرزندتان او را به بالای ابرها خواهد برد.

تخت‌خواب فانتزی مدل چادر

تخت‌خواب فانتزی مدل چادر

برخی از بچه‌ها عاشق فضاهای خصوصی و به ویژه چادرها و خیمه‌ها هستند. اگر به بازی کردن آن‌ها دقت کنید، می‌بینید که مدام در حال ساخت خانه برای خودشان هستند. اگر به آن‌ها یکی از این سرپناه‌ها برای خواب بدهید چه؟ قطعاً دوستش خواهند داشت.

تخت‌خواب فانتزی مدل مینی‌بوس

تخت‌خواب فانتزی مدل مینی‌بوس

مینی‌بوس‌ها می‌توانند تخت‌خواب‌های جادار و بزرگی باشند و از آن‌جاکه پنجره هم دارند، فضای داخل‌شان اصلاً خفه نیست. این تخت خواب هم معمولاً مورد پسند پسربچه‌هاست.

تخت‌خواب فانتزی مدل بالون

تخت‌خواب فانتزی مدل بالون

اگر فرزند شما هنوز خیلی کوچک است، می‌توانید تخت‌خوابی به شکل بالون برای او تهیه کنید. خوابیدن در یک بالون می‌تواند شگفت‌انگیز باشد.

تخت خواب فانتزی کودک مدل قلعه

تخت خواب فانتزی کودک مدل قلعه

این مدل تخت‌خواب هم برای پسربچه‌ها و هم برای دختربچه‌ها جذاب است. اگر کوچولوی شما قلعه امن و اسرارآمیز خودش را داشته باشد، بدون شک با خوابیدن هم میانه خوبی پیدا خواهد کرد.

تخت‌خواب فانتزی مدل جنگل

تخت‌خواب فانتزی مدل جنگل

یکی دیکر از انواع تخت خواب فانتزی کودک مدل چادرهای کمپ است. نظر کودک شما درباره یک چادر در عمق جنگل چیست؟ اگر دکوراسیون اتاق را با تم جنگل اجرا کنید، این تخت‌خواب به معنای واقعی یک پناهنگاه ماجراجویانو خواهد بود.

تخت خواب فانتزی مدل لگو

تخت خواب فانتزی مدل لگو

لگو اگر همه دنیای بچه‌ها نباشد، قطعاً نصف آن را به خود اختصاص می‌دهد. تقریبا همه بچه‌ها عاشق لگو هستند، پس چه دلیلی دارد از یک تخت خواب با شکل و شمایل لگو استقبال نکنند؟ کافی است امتحان کنید!

تخت خواب فانتزی کودک مدل صدف

تخت خواب فانتزی کودک مدل صدف

دختربچه شما به پری‌های دریایی علاقه دارد؟ اگر این طور است، شاید بد نباشد یک صدف به عنوان محل خواب به او پیشنهاد کنید. داشتن یک تخت‌خواب صدف مانند، می‌تواند آرزوی هر دختربچه‌ای در دوران کودکی باشد.

تخت خواب فانتزی کودک مدل ماشین پلیس

تخت خواب فانتزی کودک مدل ماشین پلیس

در این که پسربچه‌ها عاشق اتومبیل هستند شکی نیست، پس برای خرید تخت‌خوابی با ظاهر ماشین پلیس هم نباید تردید کرد. اگر پسربچه شما عاشق داستان‌های تعقیب و گریز است، این مدل می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.

تخت‌خواب فانتزی مدل کالسکه

تخت‌خواب فانتزی مدل کالسکه

این هم یک انتخاب دلنشین و دوست‌داشتنی دیگر برای دختربچه‌ها. یک کالسکه دلباز و رویایی برای این که فرزندتان را در خواب به دنیای آرزوهایش ببرد، جالب‌ترین چیزی است که می‌توانید به او هدیه دهید.

تخت‌خواب فانتزی مدل هلیکوپتر

تخت‌خواب فانتزی مدل هلیکوپتر

هلیکوپترها هم به اندازه هواپیماها برای پسربچه‌ها جذابیت دارند و حتی شاید انتخاب هیجان‌انگیزتری نیز باشند. یک هلیکوپتر کوچک برای پسر کوچک خود بخرید تا شب‌ها با رویای ماجراجویی در آسمان‌ها سرگرم باشد.

تخت خواب فانتزی کودک مدل خانه درختی

تخت خواب فانتزی کودک مدل خانه درختی

خانه درختی، یکی از محل‌های مورد علاقه بچه‌هااست. شاید شما نتوانید یک خانه درختی واقعی به فرزند خود هدیه دهید، اما هیچ مانعی وجد ندارد تا یک تخت‌خواب با همان شکل برایش بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…