بازسازی سرویس بهداشتی

۴
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بازسازی سرویس بهداشتی یکی از ترفندهایی است که می‌توان به کمک آن جانی تازه به خانه بخشید. این بازسازی مستلزم هزینه‌های گزاف نیست.
بازسازی سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین نقاط خانه به شمار می‌رود که با زیبایی و ظاهر خود می‌تواند در طراحی خانه بسیار تاثیرگذار باشد. به همین دلیل بازسازی سرویس بهداشتی یکی از راه‌هایی است که به خانه حال و هوای دیگری می‌دهد.

برای این منظور نیازی نیست که حتماً بازسازی و تعمیرات بزرگ انجام دهید، بلکه برخی تغییرات تزئینی نیز می‌تواند سرویس بهداشتی را به مکانی زیبا‌تر تبدیل کند. برای آشنایی با ایده‌های بازسازی سرویس بهداشتی با مجله دلتا همراه شوید.

بازسازی سرویس بهداشتی با چوب

بازسازی سرویس بهداشتی با چوب

در سال‌های اخیر مرمر و بتون به یکی از محبوب‌ترین پوشش‌ها برای سرویس بهداشتی تبدیل شده‌اند و امسال چوب یا سرامیک‌هایی با طرح چوب نیز به این پوشش‌ها اضافه شده است. طرح چوب می‌تواند فضایی گرم به سرویس بهداشتی شما ببخشد.

استفاده از روشویی‌های دوقلو

روشویی‌هایی که از سنگ مرمر، سنگ کوارتز، مس، شیشه و هر ماده متفاوت دیگری تولید می‌شوند نیز در سرویس بهداشتی‌های مدرن جایگاه ویژه‌ای دارند. استفاده از روشویی دو قلو در ابعاد متفاوت می‌تواند در یک زمان نیاز دو نفر را بر طرف کند.

استفاده از رنگ‌های غیرمعمول

استفاده از رنگ‌های غیرمعمول

رنگ‌های تکراری را برای سرویس بهداشتی فراموش کنید و رنگ‌هایی مانند زرد، طلایی، مسی، سیاه و برنزی را نیز در این مکان مورد استفاده قرار دهید تا جلو‌ ای زیباتر و لوکس‌تر به آن ببخشید.

سیستم روشنایی در سرویس بهداشتی

امروزه سیستم روشنایی مورد استفاده در سرویس بهداشتی نیز اهمیت بسیار بالایی برخوردار دارند؛ با یک نوزپردازی جذاب و استفاده از آینه، می‌توانید بازسازی سرویس بهداشتی را به‌خوبی انجام دهید.

استفاده از آینه

استفاده از آینه

به کار بردن یک آینه قدی در پشت روشویی به جای آینه کوچکی که در بالای آن‌ها به کار برده می‌شود، می‌تواند ظاهری بسیار مدرن به این مکان ببخشند که هزینه چندانی هم به همراه ندارند.

به کار بردن رنگ سبز

نه تنها طیف‌های رنگ آبی، بلکه رنگ‌های درخشان و رنگ‌های سبک پاپ آرت نیز در طراحی سرویس بهداشتی بسیار کاربرد دارند. رنگ سبز دهه ۱۹۷۰ میلادی را تصور کرده، آن‌را کمی تغییر دهید و جلوه‌ای درخشان‌تر و لوکس‌تر به سرویس بهداشتی خود ببخشید.

رنگ سبز

به کار بردن رنگ آبی

رنگ آبی یکی از رنگ‌های محبوب در طراحی سرویس بهداشتی به شمار می‌رود. می‌توانید طیف‌های زیبایی از رنگ آبی مانند رنگ فیروزه‌ای و یا کبالت را وارد سرویس بهداشتی خود کنید.

برای این منظور هم می‌توانید کاشی‌ها را تعویض کرده و هم تنها با تغییر حوله‌ها و لوازم داخل سرویس بهداشتیِ این مکان، به آن رنگ و جلوه‌ای تازه ببخشید.

کاشی و سرامیک در ابعاد بزرگ

امروزه از کاشی‌ها و سرامیک‌هایی در ابعاد بزرگ‌تر در طراحی سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. اگر تصمیم دارید که اساساً بازسازی سرویس بهداشتی را انجام دهید، بهتر است که از کاشی و سرامیک‌هایی در ابعاد خیلی بزرگ استفاده کنید تا جلوه‌ای مدرن‌تر، زیبا‌تر و ظریف‌تر به سرویس بهداشتی ببخشید.

تعبیه وان در حمام

تعبیه وان در حمام

هر حمام یک استخر آب گرم است! اگر در حمام فضای کافی در اختیار دارید، با قرار دادن یک وان ساده یا وان جکوزی‌دار و یک دوش بارانی می‌توانید خود را داخل یک استخر آب گرم تصور کنید.

 استفاده از المان‌های طبیعی

سبد‌های حصیری، حوله‌های بافته شده از الیاف بامبو، صابون‌های طبیعی و گیاهانی با برگ‌های سبز و بزرگ می‌تواند فضای هر سرویس بهداشتی را به زیبایی تغییر دهند.

بازسازی سرویس بهداشتی

 قرار دادن گیاهان در سرویس بهداشتی

در نهایت هیچ‌گاه گل‌های تازه و گیاهان را در طراحی سرویس بهداشتی فراموش نکنید. گل‌ها در هر مکانی که به کار برده شوند می‌توانند فضایی تازه و فرح بخش در آن ایجاد کرده و جلوه‌ای زیبا به آن ببخشند.

برای این منظور هم می‌توانید از گلدان‌های بزرگ با گیاهان سبز و با برگ‌های پهن استفاده کرده و هم هر چند روز یکبار گل‌های تازه خریداری کرده و با گلدان در سرویس بهداشتی قرار دهید.

هر یک از این تغییرات در بازسازی سرویس بهداشتی به شما این امکان را می‌دهد تا به فضایی تازه در سرویس دست پیدا کنید.

۴ دیدگاه

  1. فتحی

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۲ ق٫ظ

    مطالب بسیار عالی

    پاسخ

  2. روزبهانی

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ در ۸:۵۲ ق٫ظ

    طرح خوبی است

    پاسخ

    • زهرا نوری درخشان

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ در ۹:۴۷ ق٫ظ

      ممنون از نظرتون

      پاسخ

    • زهرا نوری درخشان

      ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ در ۹:۴۷ ق٫ظ

      ممنون از شما دوست گرامی

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…