آپارتمان اجاره‌ای و دکوراسیون آن

۰
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکوراسیون آپارتمان اجاره‌ای باید به‌گونه‌ای باشد که هم به دیوارهای خانه آسیب نرسد و هم بتوان وسایلی که برای خانه خریداری می‌شود، بعد از تخلیه با خود برد.
دکوراسیون آپارتمان اجاره ای

دکوراسیون آپارتمان اجاره ای به این دلیل که خانه متعلق به شما نیست، شاید در نگاه اول کار مشکل و بی‌ثمری به نظر برسد؛ اما در این مطلب از مجله دلتا روش‌هایی برای طراحی خانه‌های اجاره‌ای با وسایلی که می‌توان از آن‌ها استفاده مجدد کرد را بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

استفاده از کاغذ دیواری‌های قابل جدا شدن

این روش یک احیای دوباره برای انواع فضاهااست و محدود به خانه‌های اجاره‌ای نمی‌شود؛ بلکه استفاده از این دیوارپوش‌های خلاقانه و زیبا در دکوراسیون هر خانه‌ای مناسب است.  در ضمن نیازی به نگرانی نیست؛ چرا که شرکت‌های ارائه دهنده کاغذدیواری جداشونده از سطح دیوار، این محصولات را با ضمانت‌های مخصوص ارائه می‌کنند.

نو کردن فرش‌های خانه

نو کردن فرش‌های خانه

امروزه به کمک بسترهای دیجیتالی موجود به راحتی می‌توانید اجناس قدیمی خود را برای فروش قرار داده و به جای آن‌ها محصولات نو خریداری کنید. این امکان پیش از جابه‌جایی از خانه قبلی به خانه جدید، باعث می‌شود تا پس از ورود به منزل تازع امکان همگام‌سازی دکوراسیون راحت‌تر برای شما فراهم شود. یکی از لوازم قابل تعویض و تغییر فرش است که تاثر غیرقابل انکاری در دکوراسیون خانه دارد.

تغییر دادن منابع نور در خانه

نورپردازی مناسب اتاق‌ها باعث ایجاد وزن و وقار در خانه می‌شود. با کمترین هزینه می‌توان تزئینات لامپ‌های خانه را تهیه کرده و در بهترین حالت به سلیقه خود در خانه جدید استفاده کنید. با این کار شما به راحتی می‌توانید سلیقه خود را در هر خانه‌ای پیاده کرده و نگران بلااستفاده ماندن لوازم خود نباشید.

آویختن عکس و تابلو

آویختن عکس و تابلو به دیوار

کاغذ دیواری تنها راه تغییر در دیزاین دیوار نیست؛ بلکه یکی از راه‌هاست. برای ایجاد تغییر تصاویر عزیزان خود یا نقاشی‌هایی را ک دوست دارید، روی دیوار نصب کنید.

آراستن پنجره‌ها

برای تغییر دکوراسیون آپارتمان اجاره ای استفاده از شیدها و پرده‌های مدرن برای پنجره‌ها، پیشنهاد اولیه هر طراح دکوراسیونی است که به شما داده می‌شود. اما نیازی به هزینه زیاد و خرج‌های آن‌چنانی نیست. جمله زیبایی در سادگی‌است راه را برای شما مشخص می‌کند.

استفاده از گیاهان طبیعی

استفاده از گیاهان طبیعی

استفاده از المان‌های موجود در طبیعت، همواره انرژی فراوانی به آپارتمان‌ها می‌آورد. استفاده از انواع گیاهان برای دکوراسیون آپارتمان اجاره ای امری دست یافتنی و ارزشمند محسوب می‌شود. برای این کار شرایط رفت‌وآمد در محیط، تابش نور مستقیم آفتاب و … را در تعیین مکان قرارگیری گیاهان در آپارتمان مد نظر داشته باشید.

قرار دادن کتابخانه در نشیمن

برای تغییر دکوراسیون آپارتمان اجاره ای می‌توانید یک کتابخانه کوچک در اتاق نشیمن خود قرار دهید. با این کار هم توانسته‌اید یک چیدمان خوب برای فضای خانه خود به وجود آورید و هم ازآنجاکه در قفسه کتاب‌های مورد علاقه خود را چیده‌اید، شاید وسوسه شده و کمی سرانه مطالعه شخصیتان را افزایش دهید.

دکوراسیون آپارتمان اجاره ای

تعویض اتصالات حمام و سرویس بهداشتی

پیشنهاد می‌کنیم شیرالات، آینه، میزتوالت و یراق آلات سرویس بهداشتی و حمام را تعویض کنید. بسیاری از این لوازم را می‌توان جدا کرده در خانه بعدی نیز مورد استفاده قرار داد. بهتر است در سرویس‌های بهداشتی لامپ‌های پر نور ولی کم مصرف استفاده کنید و با قرار دادن خوشبو کننده‌های ارگانیک فضا را معطر کنید.

ساخت فضا برای انبار وسایل اضافی

به کمک باکس‌های (جعبه) به هم پیوسته و زیبا ابزار و لوازم خود را در خانه دسته‌بندی کنید. این شیوه برای زمان جابه‌جایی نیست؛ با این کار فضای جدیدی به وجود آنده که یک ترفند خانگی ساده برای تغییر دکوراسیون آپارتمان اجاره ای محسوب می‌شود. از طرفی از بی نظمی خانه نیز پیشگیری کرده‌اید.

همان‌طور که دیدیم نیازی نیست تا ساختمان شخصاً برای خودمان باشد تا بتوانیم آن‌را طبق سلیقه خود بیاراییم. با کمترین هزینه و ساده‌ترین روش‌ها نیز می‌توان آپارتمان اجاره‌ای را به دلخواه خود آراست. در این مطلب چند روش دکوراسیون آپارتمان اجاره ای با بودجه‌ای معین و مقرون به‌صرفه به شما معرفی کردیم. شما نیز می‌توانید با صرف کمی خلاقیت راه‌های دیگری بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…