وضعیت فروش خانه‌های میلیاردی در تهران

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
نگاهی به معاملات مسکن در اردیبهشت‌ماه نشان می‌دهد بیش از نیمی از معاملات تهران مربوط به خانه‌های میلیاردی است.
خانه‌های میلیاردی در تهران

خرید و فروش خانه‌های میلیاردی در تهران بیش از ۵۴ درصد معاملات اردیبهشت ماه مسکن را به خود اختصاص داده است، به طوری که خانه‌های چهار میلیارد تومانی به تنهایی سهم ۸٫۷ درصدی از کل معاملات مسکن تهران را داشته‌اند.

به گزارش مجله دلتا قیمت مسکن تهران در اردیبهشت ماه سال ۹۹ با رشد ۱۱ درصدی طی یک ماه به ۱۶٫۹ میلیون تومان رسید. آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به ۱۱ هزار و ۳۱۰ فقره رسیده که نسبت به ماه قبل ۸۱۰ درصد افزایش داشته است. به نظر می‌رسد این میزان رشد ماهانه معاملات مسکن تهران بی‌سابقه‌ای بوده است.

آمار معاملات مسکن نشان می‌دهد بیشترین سهم خرید و فروش مسکن در اردیبهشت ماه امسال مربوط به خانه‌های ۴۵۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی بوده است. در اردیبهشت ماه امسال خانه‌های ۴۵۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی با سهم ۱۰٫۶ درصدی، بیشترین میزان معاملات را به خود اختصاص داده‌اند. خانه‌های ۶۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومانی نیز در رتبه بعدی قرار دارد.

همچنین گزارش معاملات مسکن تهران نشان می‌دهد در اردیبهشت ماه امسال بیش از ۵۴ درصد معاملات مربوط به خرید و فروش خانه‌های میلیاردی بوده، به طوری که خانه‌های چهار میلیارد تومانی به تنهایی ۸٫۷ درصد از کل معاملات مسکن تهران را به خود اختصاص داده‌ است.

بررسی معاملات مسکن در اردیبهشت ماه امسال نشان می‌دهد بیشترین خرید خانه مربوط به خانه‌های ۵۰ تا ۶۰ متری بوده که ۱۵ درصد از کل معاملات را به خود اختصاص داده است.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از آخرین گزارش های ملکی “سرگردانی مستاجران به دلیل ممنوعیت درج اینترنتی قیمت مسکن” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…