تیپ تابستانه مردانه با اسنیکرز سفید

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اسنیکرز یا ترینر همان کتانی راحتی است که طرفداران زیادی در دنیا دارد. اسنیکرز هم انواع مردانه و هم انواع زنانه دارد و می‌توان استایل‌های زیادی را با آن ست کرد.
تیپ تابستانه مردانه

اسنیکرز با استایل اسپرت و ورزشی

بهترین استایل برای ست کردن با اسنیکرز، استایل اسپرت یا ورزشی است، چون اسنیکرزها درواقع کفش ورزشی به ‌شمار می‌آید. می‌توانید استایلی مینیمال سیاه و سفید برای خود انتخاب کنید؛ اما اگر مینیمال ‌پسند نیستید، می‌توانید اسنیکرز را با شلوار ورزشی شش جیب یا بگی آبی تیره و یک تیشرت طرح‌دار خنک یقه‌ گرد بپوشید.

تیپ اسمارت کژوال

اسنیکرز با پوشش اسمارت‌ کژوال

شاید دوست نداشته باشید که همیشه استایل کژوال و راحتی یا همیشه تیپ رسمی داشته باشید. در این شرایط بهترین تیپ، اسمارت‌کژوال است. اسمارت کژوال پوششی بین کژوال و نیمه‌ رسمی است؛ بنابراین شما می‌توانید یک تیشرت یقه‌دار یا پیراهن را با شلوار کتانی با رنگ‌های خنثی یا ملایم بپوشید، کیف دستی در دست گرفته و عینک آفتابی بزنید. توجه داشته باشید که پیراهن را کوتاه‌تر انتخاب کرده و آن را در شلوار نگذارید. اسنیکرز با پوشش اسمارت کژوال، یک تیپ جذاب تابستانه است.

اسنیکرز با شلوار جین و تیشرت هنلی

هنلی درواقع نوعی تیشرت ساده است و تفاوت آن با تیشرت معمولی در این است که بخش بالایی آن دو یا سه دکمه دارد، اما تفاوت آن با پولوشرت در این است که یقه برگردان ندارد. اگر طرفدار تضاد رنگ‌ها نیستید، می‌توانید یک شلوار جین و تیشرتی با رنگ ملایم انتخاب کنید. یادتان باشد که همیشه اضافه کردن چند اکسسوری، استایل شما را جذاب‌تر می‌کند؛ مثلا یک دستبند چرمی یا استیل نه ‌چندان بزرگ در دست کنید یا یک ساعت اسپرت ببندید.

تیپ مردانه با اسنیکرز

اسنیکرز با شلوارک و تیشرت

اسنیکرز با شلوارک و تیشرت، یکی از کژوال‌ترین و راحت‌ترین پوشش‌های تابستانی بسیار مناسب برای آب‌ و هوای گرم تابستان و تفریح در ساحل است. به‌ جای اینکه شلوارک و تیشرت را با صندل بپوشید، اسنیکرز سفید پا کنید و یک تیپ تابستانه مردانه جذاب داشته باشید. مثلا می‌توانید شلوارک مشکی بالای زانو بپوشید تا با رنگ سفید اسنیکرز تضاد زیبایی ایجاد کند و آن را با تیشرت یقه ‌گرد و ساده خاکستری ست کنید. اگر دوست ندارید بیش از حد ساده باشید، می‌توانید از اکسسوری‌هایی مانند ساعتی شیک و عینک آفتابی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انواع لباس مردانه “تیشرت‌های مردانه بهاری” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…