آژانس عضو وب سایت دلتا ، معجزه آفرید!!!!!!

۱
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه

«آفرین و صد آفرین به بچه های آژانس ۵ عضو وب سایت جهانی دلتا، واقعا باورش سخت است که یکی از آژانس های وب سایت دلتا که در سال گذشته ۹ بار اول شده است ، امسال هم تمام ماه های گذشته را اول شود ، متشکرم از سیار، کهنسال، نجفی و همه سرپرستان، مشاوران و همکاران خوبم در مسکن ۵، شما معجزه آفریدید. برایتان آرزوی موفقیت می کنم و مطمئنم که در آینده هم همین روند را ادامه می دهید.»

به گزارش مجله دلتا، این سخنان بخشی از بیانات محمد تقوی مدیر عامل دلتا در مراسم جشن برترین های آژانس دلتا در روز دوشنبه چهارم تیر ماه بود.

وب سایت جهانی دلتا

تقوی گفت: تجارت همیشه همراه با هیجان است و همه تاجران بیشتر وقتشان را برای پیشرفت کارشان صرف می کنند، در واقع همه با نوعی هیجان دست به گریبانند.این موضوع درآژانس هانیز صادق است و در پشت دراتاق قرارداردهم هیجان موج می زند.

وی افزود: کار برای انسان لذت بخش است، و به راستی کارمداوم لذتش از هرتفریحی بیشتر است و افرادی که در کار تجارت فعالند این موضوع را به خوبی درک می کنند.

وی آنگاه آژانس های ۵، ۸۵۰ و ۲×۲ را به عنوان رتبه های اول تا سوم آژانس های عضو وب سایت دلتا معرفی کرد و از آقایان کهنسال، سیاوش و قربانی به عنوان مدیران معاملات اول تا سوم با اهدا جوایز و تقدیرنامه قدردانی کرد.

DSCN4480 آژانس عضو وب سایت دلتا ، معجزه آفرید!!!!!!

محمد تقوی همچنین ازآقایان کهنسال، سیار و نجفی مدیران و مسئولان آژانس ۵ با اهدا جوایز و تقدیرنامه سپاسگزاری کرد. ناگفته نماند که مدیر عامل دلتا به آقای کهنسال به سبب اول شدن آژانس ۵ و همچنین اول شدن در میان مدیران آژانس های عضو وب سایت دلتا دو جایزه نقدی اهدا کرد.

او همچنین با اشاره به آژانس تازه تاسیس دلتا ۴۴ از مدیران شایسته این آژانس آقایان افقی و صادقی تشکر و قدردانی کرد.

محمد تقوی در پایان سخنانش با تاکید دوباره بر اهمیت وب سایت دلتا به عنوان تنها وب سایت معتبر ملکی جهانی ،از مشاوران اژانس های دلتا خواست تا آگهی های خود را دروب سایت دلتا www.delta.ir بگذارند .او خاطر نشان کرد: انتظار می رود شما که جز مجموعه دلتا هستید اطلاعات ملکی خود را در وب سایت دلتا ثبت کنید.

در ادامه این مراسم پوریا کهنسال مدیر معاملات آژانس ۵ در سخنانی با ابراز خرسندی از اول شدن آژانس ۵ برای سومین بار متوالی در سال ۹۷ این موفقیت را حاصل تلاش و پشتکار همکارانش در آژانس ۵ دانست و از آنان قدردانی کرد.

1 71 آژانس عضو وب سایت دلتا ، معجزه آفرید!!!!!!

کهنسال با تقدیراز حمایت های محمد تقوی از کارکنان مجموعه دلتا گفت: در دلتا حدود ۵۰۰ نفر مشغول به کارند و از برند دلتا بهره مند می شوند و این را مدیون تلاش ها و برنامه ریزی های شخصی هستیم که کار آفرینی بزرگ است و او کسی نیست جز محمد تقوی که شخص اول در بنیانگذار معاملات علمی املاک ویک وب سایت جهانی ملکی  درکشور است. او همچنین از کارکنان دفتر مرکزی سپاسگزاری کرد و یاد آور شد این عزیزان باعث می شوند که ما با آرامش کار کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کهنسال همچنین درباره حضورپرسنل  آژانس ها در روز های تعطیل و به خصوص جمعه ها در محل کار ، با تاکید بر اهمیت روزهای تعطیل یاد آور شد باید به کار در روزهای جمعه و تعطیل معتقد باشیم چرا که این روزها در کاراملاک بهترین روزهای هفته اند که می توان بهتر خدمات رسانی کرد.

او افزود:از آنجا که همکاران آژانس صاحبکار خود هستند در روزهای تعطیل با فعالیت بیشتر، درآمد بیشتر هم کسب می کنند.

در این مراسم همچنین علی سیار مدیر آژانس ۵ عضو وب سایت دلتا با اشاره به کسب رتبه اول این اژانس در سه مرتبه متوالی گفت: آژانس ۵ شایسته قدردانی است و کار همکارانم در این آژانس قابل تحسین است. وی افزود: “آژانس ۵ نه فقط سومین بار متوالی بود که اول شد بلکه همه همکارانم اعم از مدیران، سرپرستان و مشاوران اول هم از آژانس ۵ انتخاب شده اند. او در بخشی از سخنانش خطاب به کارکنان آژانس ۵ خاطر نشان کرد باید مشتری را راضی نگه داشت و هنرمااست که مراجعان با خرسندی و رضایت کامل آژانس را ترک کنند. باید انتقاد پذیر باشیم تا در کارمان به موفقیت های بیشتردست یابیم.

در پایان این مراسم ،پوریا کهنسال و علی سیار جوایز نفرات برتر آژانس ۵ را به این شرح اهدا کردند.

سرپرستان: اول خانم تابش- دوم آقای قاسمی – سوم آقای جاوید

سرپرست بخش اجاره در کل دلتا: آقای صفایی

مشاوران :مشاور اول در کل دلتا آقای مصدق، دوم آقای سمائی-  سوم آقای رزم آرا

مشاوراول در بخش اجاره :آقای مدیری – مشاور دوم آقای آرین

کادر اداری : خانم سلیمانی نیا

کادرخدماتی: آقای درتاج

 

یک نظر

  1. ابراهیم یوسفی

    ۶ تیر ۱۳۹۷ در ۸:۵۲ ق٫ظ

    ممنون از تلاش و کوشش آزانس های دلتا در این رقابت حرفه ای و سالم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…