دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

افت شدید آگهی ملکی در تهران

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آخرین گزارش‌ها از افت شدید آگهی‌های ملکی در سامانه‌های مجازی فروش ملک خبر می‌دهد.
آگهی فروش ملک در تهران

نگاهی به تعداد آگهی فروش ملک در تهران در روزهای اخیر از کاهش شدید عرضه آپارتمان خبر می‌دهدِ اتفاقی که بیشتر به دلیل کاهش تمایل مالکان برای انتشار اطلاعات املاک آنها در سامانه‌های مجازی در پی دستور قضایی برای عدم درج قیمت در فضای مجازی است.

به گزارش مجله دلتا در این میان اما برخی از سامانه‌های مجازی خرید و فروش ملک، از روز گذشته مجددا به انتشار قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های عرضه شده در بازار اقدام کردند. با این حال هنوز تعداد آپارتمان‌هایی که اطلاعات آنها در این سامانه‌ها منتشر شده و در دسترس عموم جست‌وجو گران خرید ملک قرار گرفته به میزان قبل نیست.

البته برخی از فعالان و واسطه‌گران بازار مسکن عنوان می‌کنند یکی دیگر از دلایل کاهش شدید آپارتمان در بازار خرید و فروش ملک، بی‌رونق بودن معاملات در مقایسه با مدت مشابه سال‌های گذشته است. به گفته آنها هنوز بخش عمده‌ای از فروشندگان به دلیل نااطمینانی از پایداری شرایط اقتصادی در آینده، تصمیم قطعی برای عرضه و فروش ملک خود نگرفته‌اند. از همین رو تعداد آگهی‌های موجود برای فروش ملک در بنگاه‌های املاک یا سامانه‌های مجازی چندان قابل توجه نیست.

این گروه از فعالان بازار مسکن در خصوص وضعیت قیمتی بازار در روزهای اخیر اظهار می‌کنند: قیمت‌های پیشنهادی از سوی مالکان و سازندگان چندان مطابق با شرایط بازار نیست؛ به‌طوری‌که بخش عمده تعداد محدود فروشندگان حاضر در بازار، قیمت‌های پیشنهادی نامتعارف (بسیار بالا) را اعلام می‌کنند که با بودجه خرید خانوارها، تفاوت چشم‌گیری دارد.

در جدول زیر آگهی های فروش ملک در تهران منتشر شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

آگهی فروش آپارتمان در تهران

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین گزارش های ملکی “اتفاق عجیب بازار مسکن تهران” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۳۹۹ در ۶:۴۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds