کفش کالج مردانه

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کفش کالج در عین راحتی، ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد. اما باید در انتخاب انواع این کفش و لباس‌هایی که با آن ست می‌شود، خیلی دقت کرد تا استایل شیک و مرتب باشد.
کفش کالج مردانه

کفش کالج امروزه یکی از پرطرفدارترین کفش‌ها است و افراد با استایل‌های متفاوت، انواع گوناگون آن را استفاده می‌کنند. اگر تصمیم دارید بهترین کفش کالج مردانه را انتخاب کنید، با مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید. 

جنس کفش کالج مردانه

چرم اولین و بهترین انتخاب در بین جنس‌های مختلف کالج است. استفاده از چرم و نگهداری آن، از دیگر کفش‌های کالج راحت‌تر است. مزیت دیگر چرم این است که می‌توانید در موقعیت‌های رسمی‌تر هم از آن استفاده کنید، چون نه خیلی اسپرت و معمولی و نه خیلی خشک و رسمی است.

براقی طبیعی چرم هم به شیک بودن تیپ و لباس کمک می‌کند. کالج جیر هم بنا به رنگی که انتخاب می‌کنید، ظاهری نو و منحصربه‌فرد به شما می‌دهد.

رنگ کالج مردانه

رنگ کفش کالج مردانه

شاید رنگ مشکی کلاسیک باشد، اما وقتی به کفش کالج می‌رسید، باید رنگ‌های مختلف را هم امتحان کنید. رنگ قهوه‌ای انتخاب خوبی برای محافل نیمه رسمی است. آبی نفتی هم رنگ قابل توجهی است و وقتی لباس سفید، بژ یا سبز می‌پوشید، بهترین گزینه است.

قرمز تیره هم برای آن دسته از آقایانی که به دنبال ظاهر جسورانه و پرانرژی هستند، گزینه مناسبی است. اگر به دنبال کالجی هستید که مناسب رنگ‌های خنثی باشد، بژ بهترین انتخاب است و پوست را برنزه نشان می‌دهد.

کفش کالج

کفش کالج مردانه بدون جوراب یا با جوراب؟

کفش کالج بدون جوراب خوب جلوه می‌کند. اما اگر قصد دارید جوراب نپوشید، باید دقت کنید که لباس‌ها کاملا اندازه باشد؛ مخصوصا اینکه باید شلوار را کوتاه انتخاب کنید تا کفش خود را بیشتر نشان دهد. اگر هم می‌خواهید با کالج جوراب بپوشید، دقت کنید که رنگ جوراب با لباس‌ها هماهنگ باشد تا ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید.

تیپ غیررسمی با کفش کالج مردانه

می‌توانید برای تیپ روزانه خود با خیال راحت از کفش‌های جذاب کالج استفاده کنید. اگر در انتخاب و ست کردن لباس با این نوع کفش درست عمل کنید، قطعا ظاهر شیکی خواهید داشت. شاید بخواهید با استفاده از لباس‌های پارچه‌ای متنوع، تیپ دوستانه‌ای بزنید؛ پس می‌توانید از کفش کالج جیر با بافت‌های سبک استفاده کنید. کالج های آبی و سبز هم انتخاب خوبی برای تیپ‌های غیر رسمی، به ویژه در تابستان است.

کفش مردانه

تیپ نیمه رسمی با کفش کالج مردانه

لباس‌های تیره در کنار کفش کالج باعث می‌شود ظاهر شما راحت و ساده به نظر برسد. برای تیپ‌های نیمه رسمی، از رنگ‌های کامل کننده برای کت و شلوار و پیراهن استفاده کنید.

کفش کالج با کاپشن‌های اسپرت هم به خوبی ست می‌شود، اما باید در انتخاب رنگ‌ها دقت کرده و رنگ‌های هم خانواده را کنار هم بگذارید.

تیپ رسمی با کفش کالج مردانه

اگر می‌خواهید با تیپ رسمی کفش کالج بپوشید، بر روی جنس آن تمرکز کنید. چرم براق می‌تواند ظاهری کاملا رسمی به شما بدهد. رنگ‌های مشکی و آبی نفتی رنگ‌هایی است که هیچگاه از مد نمی‌افتد و همیشه کلاسیک باقی می‌ماند.

بهترین انتخاب برای تیپ رسمی، کالج مخملی با کیفیت است که عمق خاصی به ظاهر می‌دهد. در فصل‌های سرد سال، کفش کالج را با پیراهن بافت و کت‌هایی با رنگ روشن ست کنید تا  تیپی کلاسیک داشته باشید.

کالج جیر با لباس‌های تیره هم گزینه خوبی برای تیپ رسمی است. اگر به دنبال رنگ‌هایی هستید که کمی رسمی باشد، زرشکی، سبز پررنگ و لاجوردی مناسب است، اما باید در ست کردن آنها دقت کنید تا استایلی شیک و آراسته داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انتخاب کفش و کمربند “ست کردن کفش و کمربند مردانه” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…