دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

کاهش عرضه آپارتمان نوساز

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پرس‌وجو از مشاوران املاک از کاهش عرضه املاک نوساز تا 3 سال ساخت در نیمه جنوبی تهران خبر می‌دهد.
آگهی‌های خرید آپارتمان نوساز کاهش عرضه آپارتمان نوساز

بررسی آگهی‌های خرید آپارتمان نوساز در سطح شهر تهران نشان می‌دهد که کانون عرضه این آپارتمان‌ها در بازار مسکن کنونی، مناطق نسبتا گران‌قیمت پایتخت است و عمده آگهی‌ها در گروه متراژی بیش از ۱۰۰ مترمربع قرار دارد.

به گزارش مجله دلتا تازه‌ترین آپارتمان‌های نوساز آگهی‌شده نزد بنگاه‌ها نشان می‌دهد واحدهای کلیدنخورده فروشی در محله‌های مصرفی و ارزان‌قیمت کمیاب و حتی در برخی از محله‌ها نایاب است، اما در مقابل یک گروه از سازنده‌ها که در مناطق برخوردار و گران‌تر تهران فعالیت کرده و پروژه‌های تکمیل‌شده دارند، مایل به فروش یک یا دو واحد از سهم خود در بازار هستند. این تمایل در محله‌های لوکس مناطق یک تا سه و محله‌هایی نظیر سهروردی در منطقه هفت که قیمت آپارتمان نوساز در آنها مترمربعی ۳۰ میلیون تومان به بالا است، قدری بیشتر از محله‌های مصرفی نیمه شمالی شهر است.

به نظر می‌رسد سازنده‌های فعال در مناطق لوکس و نسبتا لوکس برای خرید زمین یا اخذ جواز ساخت به نقدینگی نیاز دارند که در بازاری که عموما از فروش امتناع می‌شوند حاضر به عرضه واحدهای تکمیل‌شده خود هستند، اما در مقابل نامشخص بودن آینده بازار ملک سبب شده برخی از سازنده‌های مناطق مصرفی و متوسط رو به پایین تهران، فعلا از شروع پروژه جدید منصرف شوند؛ موضوعی که هم تحقیقات میدانی و هم آمار کاهشی صدور پروانه ساختمانی نیز آن را تایید می‌کند.

هم‌اکنون دسترسی به قیمت برای متقاضیان خرید ملک صرفا از طریق تماس تلفنی با آگهی‌دهنده‌های ملکی یا مراجعه حضوری به بنگاه‌ها میسر است و موتورهای جست‌وجو قیمت املاک را منتشر نمی‌کنند.

در جدول زیر آگهی‌های خرید آپارتمان نوساز در تهران منتشر شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

آپارتمان های نوساز تا سه سال ساخت

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از آخرین گزارش های ملکی “مسکن مهر پردیس و درآمدهای نجومی” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds