نکات کلیدی برای حفظ حالت موها در تابستان

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
موها در گرما زیبایی و حالت خود را از دست می‌دهند. با رعایت چند نکته می‌توان از این کار جلوگیری کرد.
زیبایی موها در هوای گرم

گرما یکی از بدترین موارد برای سلامتی مو است. موها بخاطر نور خورشید، آب شور دریا و باد خشک شده، درخشش خود را از دست داده و شکننده و ضعیف می‌شوند. به همین دلیل در روزهای گرم باید از موها بیشتر مراقبت کرد. برای حفظ حالت و زیبایی موها در هوای گرم با ما در مجله دلتا همراه باشید.

استفاده از شامپوی مناسب

در روزهای گرم باید از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید، چون در گرما موها زودتر از حالت عادی کثیف شده و باید بیشتر آن‌ها را بشویید. استفاده از شامپوهای معمولی موها را خشک کرده و ساختار آن را آسیب‌پذیر می‌کند. حتما در گرما از بالم مو استفاده کنید تا موهای شما مرطوب بماند.
استفاده از محصولات مراقبت از مو را هم فراموش نکنید. این محصولات موها را از درون تغذیه کرده و مواد مفید و مورد نیاز آن‌ها را تامین می‌کند.

زیبایی موها

موها را در معرض اشعه UV قرار ندهید

یکی دیگر از راز‌های حفظ زیبایی موها در هوای گرم، این است که موها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. اشعه ماوراء بنفش بسیار قوی است و نه تنها به مو آسیب می‌رساند، بلکه برای پوست هم ضرر دارد. با استفاده از لوازمی مانند کلاه، شال یا روسری، موها را در برابر نور محافظت کنید.

موها را در گرما بیشتر شانه کنید

وقتی موها را شانه می‌کنید، هم‌زمان پوست سر خود را هم ماساژ می‌دهید. این کار گردش خون را تقویت کرده و باعث می‌شود موها و پوست سر با مواد مفید و مغذی‌تری تغذیه شوند. شانه کردن مکرر موها در گرما سبب می‌شود موها به اصطلاح نفس کشیده و مدت زمان طولانی‌تری تمیز بمانند.

زیبایی موها در گرما

از سشوار استفاده نکنید

سشوار هم مانند اشعه‌ UV که از نور مستقیم خورشید ساطع می‌شود، خیلی به موها آسیب می‌رساند. گرمای هوا و سشوار، موها و پوست سر را خشک کرده و در نتیجه مو ضعیف، خشک و نازک می‌شود. بهتر است موها را غروب یا شب، زمانی که درجه حرارت هوا پایین است، بشویید. در روزهای گرم بگذارید موها بدون کمک سشوار خشک شوند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب صاف کردن مو با ماسک‌های طبیعی را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…