چگونه لباس بپوشیم که لاغرتر به نظر برسیم؟

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید لاغر به نظر برسید و شیک‌پوش‌تر از همیشه باشید، لازم است نکاتی را بدانید و طبق آن استایل خود را انتخاب کنید.
چگونه لاغر به نظر برسیم

رنگ و نوع لباس‌هایی که می‌پوشید، در لاغرتر یا چاق تر به نظر رسیدن شما تأثیر زیادی دارد. اگر درست و مناسب اندام خود لباس بپوشید، لاغرتر از آن چیزی که هستید، نشان می‌دهید. اگر “چگونه لاغر به نظر برسیم” سوال پرتکرار شما هم است، با مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید تا به شما خانم‌های عزیز بگوییم‌ برای اینکه لاغر به ‌نظر برسید، باید چه بپوشید.

باریک‌تر شدن کمر

لباس هایی را انتخاب کنید که در قسمت کمر برش‌دار یا کمربند محکم و بند داشته باشد. وقتی قسمت کمر، بند یا کمربند داشته باشد، هم محکم بسته می‌شود و کمر را باریک نشان می‌دهد و هم توجه اطرافیان از قسمت‌های دیگر بدن که کمی مشکل دارد منحرف شده و به باریک بودن کمر جلب می‌شود.

لاغری پاها

بلندتر و کشیده‌تر شدن پاها

پوشیدن شلوار دمپا گشاد باعث می‌شود پاها لاغرتر و کشیده‌تر به نظر برسد. جنس شلوار هر چقدر کشی‌تر باشد، بهتر است؛ چون راحت‌تر می‌توانید فعالیت یا حرکت کنید.

پوشاندن افتادگی شکم و پهلوها

شلوار و لگ‌های فاق کوتاه، افتادگی شکم و پهلو و چربی‌ این قسمت‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. لگ، جین یا شلواری بپوشید که فاق بلند باشد تا این قسمت‌ها را کامل بپوشاند.

کشیده‌تر شدن بالاتنه

بلوز یقه هفت یا یقه باز بپوشید. باز بودن لباس در قسمت یقه و قفسه سینه باعث می‌شود بالاتنه کوچک‌تر به نظر برسد و آن را لاغر و کشیده نشان دهد.

پوشاندن پهلوها

پوشاندن پهلوها

تونیک یا کت بلیزر و اسپرت بپوشید که هم شیک است و هم قسمت پهلو و پشت را کامل می‌پوشاند. لباسی بپوشید که فرم و برش آن، توجه را به سمت پهلوها جلب نکند. درست است که لباس تیره هر کسی را لاغرتر نشان می‌دهد، اما اگر دوست ندارید سر تا پا مشکی بپوشید، می‌توانید برای قسمت‌هایی از بدن که ایراد دارد رنگ مشکی و در قسمت‌های دیگر از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید. مثلا اگر ران، پهلو یا باسن بزرگی دارید، می‌توانید یک دامن مشکی با یک بلوز رنگ روشن و شاد بپوشید، یا اگر بازو یا بالاتنه درشتی دارید، بلوز تیره با یک دامن روشن بپوشید. حتما نباید از رنگ مشکی استفاده کنید؛ می‌توانید رنگ‌های تیره دیگری مثل بنفش، آبی یا سبز تیره بپوشید.

در صورت نیاز گن بپوشید

اگر به یک مهمانی مهم یا عروسی دعوت شدید، باید یک لباس مناسب که فرم بدن شما را بهتر نشان دهد و مشکلات اندام را بپوشاند، انتخاب کنید. اگر با تمام این نکات هنوز هم اعتماد به نفس ندارید، یک گن بلند و مناسب سایز خود بپوشید تا قسمت شکم، پهلو و ران‌ها را کوچک‌تر نشان دهد.

باریک‌تر شدن ران‌ها

پاچه‌های شلوار و جین‌های بوت کات، از زانو به پایین به تدریج گشاد می‌‌شود و در کمر جذب و تنگ است. به همین خاطر علاوه بر این که شکم را کوچک‌تر نشان می‌دهد، باعث می‌شود ران‌ها ظریف‌تر و باریک‌تر از آن چیزی که است، دیده شود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با بهترین ترکیب رنگ‌های لباس زنانه “ترکیب رنگ لباس زنانه” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…