خرید آپارتمان در شهران شمالی

۵
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله شهران یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران است که متقاضیان غرب نشینی در تهران این محله را در اولویت سکونت خود قرار داده‌اند.
خرید آپارتمان در شهران شمالی

شهران شمالی از محله‌های شمال غرب پایتخت است که در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. علاوه بر مختصات جغرافیایی شهران شمالی که موقعیت ممتازی را برای ساکنان آن پدید آورده، پیشرفت چشمگیر و امکانات روزافزون این محله در ۵۰ سال گذشته تراکم جمعیت در آن را افزایش داده است. بافت نوساز شهران شمالی و همچنین برج‌ها و ساختمان‌های چند طبقه این محله با طرفداران خاص خود، خرید آپارتمان در شهران شمالی را افزایش داده است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به شهران شمالی رفته است. با ما همراه باشید.

دسترسی به شهران شمالی

محله شهران شمالی از شمال به پارک جنگلی کوهسار، سولقان و جاده امامزاده داوود، از غرب به بلوار کوهسار و محله بهاران و کن، از جنوب به بخشی از بزرگراه آبشناسان و از شرق به رودخانه حصارک و بخشی از بزرگراه شهید باکری منتهی می‌شود. دسترسی‌های مهم در این محله شامل دسترسی به بزرگراه نیایش، بزرگراه همت و بزرگراه باکری است. از خیابان‌های مهم شهران شمالی نیز می‌توان به خیابان‌های وسک (حاج‌آقا خیابانی)، یکم، عسگری، نیروگاه و الوند اشاره کرد. بنابراین برای تردد با خودروی شخصی مشکلی در این محدوده نخواهید داشت. از لحاظ حمل و نقل عمومی نیز وجود اتوبوس‌های بین شهری و تاکسی تا متروی صادقیه و متروی ارم سبز، دسترسی به این محله را آسان‌تر کرده و رفت و آمد به نقاط دیگر شهر را تسهیل می‌کند.

مراکز تفریحی

مهم‌ترین مکان تفریحی شهران شمالی پارک جنگلی کوهسار در شمال آن است. پارک کوهسار با بافتی کوهستانی و با مساحت ۵۷۰۰ هکتاری یکی از مراکز گردشگری مهم و از ریه‌های تنفسی تهران است و رودخانه حصارک نیز از میان آن عبور می‌کند. همچنین بلندی‌های شمال شهران به خاطر وجود محوطه‌ای باز و در نتیجه وزش باد ملایم جای مناسبی برای افرادی است که به ورزش‌ها و تفریحاتی مانند گلایدر علاقه دارند.

قیمت ملک در شهران شمالی

قیمت ملک در شهران شمالی

از ویژگی‌های محله شهران که متقاضیان سکونت در این محله را افزایش داده است، می‌توان به بافت مدرن این محله و خیابان‌های عریض آن اشاره کرد. بافت محله شهران مانند برخی دیگر از محله‌های واقع در غرب تهران اصولی و مطابق با استانداردهای شهرسازی است و از این رو خیابان‌های این منطقه نقش کلیدی در کاهش ترافیک و آلودگی دارند. از آن‌جا که حداکثر سن بنا در شهران شمالی ۱۷ و ۱۸ سال است، بافت غالب این منطقه مسکونی نوساز است. سازه‌های لوکس در کنار آپارتمان‌هایی متعلق به گروه‌های متراژی متنوع موجب شده تا این محله در اولویت فهرست متقاضیان غرب نشینی در تهران قرار داشته باشد. قیمت مسکن در شهران برای واحدهای نوساز در این محله بین ۳۰ تا ۴۵ میلیون تومان در هر متر مربع متغیر است. یک واحد آپارتمان در خیابان سردار متری ۳۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت خرید آپارتمان در شهران شمالی و سایر مناطق تهران به سایت املاک دلتا مرجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای آگاهی از قیمت دقیق ملک در محله‌های مختلف تهران “خرید خانه در شهر زیبا ؛ محله‌ای با بافت متنوع” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۶:۴۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۸ ق٫ظ

  4. روزبهانی

    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۴:۳۹ ب٫ظ

    شهران موقعیت عالی

    پاسخ

  5. مسعود

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ در ۹:۱۶ ق٫ظ

    بسیار عالی ، ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…