وب سایت دلتا ، ۲۰باران شد!

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

وب سایت ملکی دلتا بازهم در جذب نخبگان نمره ۲۰ گرفت.

به گزارش مجله دلتا، ویژگی تحصیلی خاص مشاورIT املاک دلتا، کارکنان این مجموعه را شگفت زده کرد! روز یکشنبه بیست و هفتم خرداد و در جلسه ای که با حضور کارکنان و مدیران واحدهای گوناگون آژانس های املاک دلتا در دفتر مرکزی  این مجموعه برگزار شد، «محمد تقوی» مدیر آژانس های املاک دلتا ضمن معرفی مهندس«ابوذر علی خمسه» به عنوان مشاور جدید مدیر عامل در حوزهIT،گفت:«یکی از نکاتی که در جریان مصاحبه شغلی مهندس خمسه بر ای من جالب بود، کسب نمره ۲۰ در معدل دیپلم ریاضی بود که واقعا مرا شگفت زده کرد!».

وب سایت دلتا

بنیانگذار اولین سایت ملکی جهانی در ایران در ادامه افزود:« در سال های اخیر، با افراد مختلفی که متقاضی فعالیت در واحدهای گوناگون دفتر مرکزی و آژانس های املاک دلتا بودند مصاحبه شغلی داشته ام. تعداد زیادی از آنها  فارغ التحصیل رشته های خوب دانشگاهی با نمرات عالی بودند امّا این برای اولین بار بود که دیدم فردی موفق شده تا در تمام دروس نمره کامل بگیرد و در نتیجه معدلش هم ۲۰ شود».

 این خبر با واکنش تحسین آمیز و تشویق پرشور حاضران مواجه شد.

تقوی در ادامه گفت:«البته آقای خمسه علاوه بر این ویژگی خوب و قابل توجه، در حوزه تخصصی خودشان هم توانمند هستند و در مدت کوتاهی که در واحد سخت افزار در کنار مهندس شکوهی مشغول به کار بودند، شاهد تلاش ها و ایده های خوب ایشان بودم».

مبتکر دلالی علمی املاک در ایران در انتهای صحبت های خود ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس خمسه، بار دیگر هدف گذاری تعیین شده برای وب سایت دلتا را به کارکنان گوشزد کرد و افزود:« شاید در شرایط فعلی، رسیدن به ۱۰۰هزار بازدید روزانه آن هم ظرف پنج ماه آینده برای خیلی از افراد و حتی برخی از شما دور از ذهن باشد، اما از آن جایی که من به توانمندی نیروهای فعال در واحدهای مختلف املاک دلتا ایمان قلبی دارم، مطمئن هستم که به این هدف بزرگ خواهیم رسید! هدفی که بر مبنای آن، وب سایت دلتا باید در رده بندی سایت های معاملات ملکی به رتبه اول برسد، آن هم با این شرط مهم که اگر امتیاز سایت ما۱۰۰ باشد، سایت بعدی با امتیاز ۶۰ یا ۷۰ در رده دوم قرار بگیرد. از شما هم می خواهم این چشم انداز پنج ماهه را سرلوحه اقدامات خود قرار دهید و توجه داشته باشید که این وزنه سنگین باید به صورت هماهنگ و با همکاری تمام واحدها و کارکنان از زمین برداشته شود».

به کارگیری  فردی با این ویژگی ها در وب سایت دلتا بار دیگر نشان داد که چرا  محمد تقوی به عنوان مبتکر دلالی علمی املاک در  کشور توانسته است«وب سایت ملکی دلتا» را به وب سایتی بی رقیب و مرجع در ایران تبدیل کند.

به این ترتیب با انتخاب این کارشناس نخبه برای همکاری در وب سایت دلتا، باید نمره ۲۰ دیگری را برای این مجموعه ثبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…