ترکیب رنگ‌ لباس زنانه

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ست کردن رنگ لباس زنانه به مهارت و دقت نیاز دارد. اگر بهترین لباس‌ها را از برترین برندها تهیه کنید، ولی آنه را به درستی ست نکنید، خوش‌تیپ به نظر نمی‌رسید.
ست کردن رنگ لباس زنانه

ترکیب قرمز و آبی

ترکیب قرمز و آبی، یکی از بهترین ترکیب‌ها در همه‌ زمان‌ها است. شما می‌توانید شلوار جین را با یک ژاکت قرمز و یک جفت کفش پاشنه بلند جذاب ست کنید. ترکیب شلوار جین با بلوز یا پیراهن قرمز، می‌تواند یک ظاهر اصیل ایجاد کند.

ترکیب صورتی و آبی کم‌رنگ

صورتی و آبی کم‌رنگ ممکن است ناهمگن به نظر برسند، اما اگر به درستی ست شوند، می‌توانند مانند رنگ‌های روشن و براق، جلب توجه کنند. ظاهر خود را با این رنگ‌های ملایم جذاب و شیک کنید. این ترکیب رنگی با کفش پاشنه باریک سفید یا رنگ‌های ملایم عالی است.

ست آبی و فیروزه ای

ترکیب آبی لاجوردی و فیروزه‌ای

آبی لاجوردی را با فیروزه‌ای ست کنید تا ترکیب رنگی قدرتمند و روشنی حاصل شود. این ترکیب با اکسسوری‌های نقره‌ای و طلایی عالی است و یک تیپ خوب برای هر مناسبت ایجاد می‌کند.

ترکیب سبز و زرد

ترکیب سبز و زرد یکی از بهترین ترکیب‌های رنگ لباس است. اگر پوست شما زمینه‌ گرم دارد، بهتر است بر روی خردلی، خاکی و سبز پر‌رنگ تمرکز کنید و اگر پوست شما تناژ سرد دارد، بهتر است رنگ‌های زرد روشن و سبز رنگین‌کمانی را برای لباس خود در نظر بگیرید. یک ژاکت زرد می‌تواند با دامن ساده‌ خاکستری یا شلوار جین ست شود. کافی است اکسسوری سبز و زرد و یک پیراهن سفید را با هم ست کنید تا یک تیپ روزمره‌ روشن داشته باشید.

ست نارنجی و مشکی

ترکیب نارنجی و مشکی

هیچ رنگ روشن و برجسته‌ای نمی‌تواند مانند نارنجی با مشکی ست شود. از پوشیدن شلوار‌های روشن خجالت‌ نکشید. شلوار روشن فاق بلند نارنجی را با یک بلوز یا تاپ مشکی ست کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای ترکیب نارنجی و مشکی، از کیف طرح پوست یا راه‌راه استفاده کنید.

ترکیب نارنجی و آبی

شلوار آبی را با تاپ نارنجی یا هر لباسی که ترکیبی از این دو رنگ باشد، انتخاب کنید. این ست رنگ، یک ترکیب متفاوت است که استایل شما را خاص می‌کند.

ترکیب قهوه‌ای مایل به زرد و بلوطی

قهوه‌ای مایل به زرد و رنگ‌های خنثی‌ روشن، به سختی ست می‌شوند و معمولا باعث یکنواختی و کهنه به نظر رسیدن لباس است. اما اگر این رنگ‌ها را با رنگ‌های پررنگ مانند بلوطی ست کنید، ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌شود.

ست طوسی و صورتی

ترکیب صورتی و خاکستری

صورتی و خاکستری، ترکیب فوق‌العاده‌ای است. هیچ محدودیتی در روش‌های استفاده از این ترکیب وجود ندارد. شلوار خاکستری تیره با بلوز یا تاپ صورتی روشن ترکیب بسیار جذابی است. اگر می‌خواهید ست صورتی و خاکستری را تکمیل کنید، بهتر است روسری یا شال صورتی را با شلوار یا مانتو خاکستری بپوشید.

ترکیب بنفش  و مرجانی

این روزها مرجانی به عنوان یکی از رنگ‌های همه‌کاره شناخته می‌شود. ترکیب بنفش و مرجانی مطمئنا یکی از بهترین ترکیب رنگ‌های لباس‌ تابستانی است.

رنگ مرجانی برای تمام تناژ‌های پوست جذاب است و رنگ بنفش، تضاد کافی با آن دارد و ترکیب آنها استایل را خاص می‌کند. یک بلوز یا تاپ مرجانی را با کیف یا کفش بنفش روشن ست کرده و این تیپ را با اکسسوری طلایی کامل کنید.

ترکیب بنفش و سفید

با این که رنگ سفید به همه چیز می‌آید، اما با هیچ رنگی به اندازه‌ بنفش خوب ست نمی‌شود. این ترکیب باعث می‌شود پوست کرم رنگ و جذاب‌تر به نظر برسد. ترکیب رنگ سفید و بنفش را می‌توانید با اضافه کردن اکسسوری طلایی و نقره‌ای، از حالت روزانه و رسمی، به پوشش مناسبی برای مهمانی شب تبدیل کنید.

پیشنهاد مطالعه: اگر دوست دارید بدانید چه رنگ لباسی بیشتر به شما می‌آید “انتخاب رنگ لباس متناسب با پوست” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۴ خرداد ۱۳۹۹ در ۹:۰۵ ق٫ظ

    بسیار زیبا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…