کفپوش چوبی تیره، زیبا و مدرن

۵
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید خانه شما مانند یک شعر زیبا روح‌نواز باشد، استفاده از کفپوش‌های چوبی تیره راه‌حلی ایده آل است. در این صورت شما می‌توانید وسایل چوبی، فرش یا کاشی‌ها متناسب با این رنگ زمینه انتخاب کنید.
کفپوش چوبی تیره

استفاده از یک لایه کفپوش چوبی تیره و جنگلی، همیشه زیبایی را به خانه شما می‌آورد؛ به همین دلیل، جای تعجب نیست که امروزه یک روش بسیار محبوب برای طراحان داخلی استفاده از کفپوش چوبی تیره است.

به روز بودن کفپوش چوبی تیره

کفپوش چوبی هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و همیشه جذابیت خود را حفظ می‌کند. زیباترین تضادها با ایده‌های کفپوش چوبی تیره به راحتی برای هر اتاقی خلق می‌شود.

این کفپوش‌ها را می‌توانید برای همه بخش‌های خانه استفاده کنید: از جمله آشپزخانه و راهرو. با این ما در مجله دلتا همراه شوید تا با این کفپوش‌ها بیشتر آشنا شویم.

کفپوش چوبی تیره

فضا و کفپوش چوبی تیره

هر چند که همه چیز در مورد رنگ‌های تیره بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما همواره باید این نکته را در نظر بگیرید که ریسک استفاده از آن در فضاهای کوچک‌تر بیشتر از فضاهای بزرگ است؛ در دکوراسیون اتاق شیک و پیشرفته اما کوچک، با برابر کردن میزان رنگ‌ها و نور می‌توان تمامی خطرات و ریسک‌ها را کاهش داد تا به یک نتیجه مطلوب رسید.

کفپوش چوبی تیره

تضاد بین رنگ دیوار و کفپوش

 رنگ‌های دیوار برای اتاقی با کفپوش چوبی تیره باید طوری انتخاب شود که به فضای اتاق روحی تازه بخشیده و همچنین احساس راحتی را به انسان القا کند.

رنگ دیوار باید طوری انتخاب شود که در درجه اول نور اتاق را تنظیم کند و همچنین تضادی چشمگیر ایجاد کند. اگر می‌خواهید یک اتاق نشیمن با نور کم، شیک و به روز داشته باشید، باید تضاد کف و تمامی عناصر آن اتاق را در نظر بگیرید.

ست کردن مبلمان

ست کردن مبلمان با کفپوش تیره

سقف، دیوارها و مبلمان باید روشن‌تر از کف در نظر گرفته شود، به‌طوری که مناطق تیره تنها مکمل فضای اتاق باشد.

استفاده از یک مجموعه از رنگ‌های خنثی، از جمله بژ، سفید، خاکستری، و اضافه کردن یک رنگ درخشان روشن به همره این کفپوش‌ها توصیه می‌شود.

نکته‌ای دیگری که باید به خاطر داشت این است که کفپوش‌های تیره‌تر و سیاه باید در شرایط کامل و ایده‌آلی نگه‌داری شوند تا نیاز به تعمیر منظم و مکرر نداشته باشند.

اگر می‌خواهید فضای اتاق خود را بی‌عیب و نقص نگه‌دارید، سعی کنید چند قالی پهن کنید تا  از نشستن گرد و غبار روی آن‌ها جلوگیری کند.

ست کردن مبلمان

مبلمان روشن و دیوارهای سفید

سازگارترین محیط برای استفاده از کفپوش چوبی تیره این است که گرمای کفپوش‌ها با دیوارها و مبلمان بسیار روشن ترکیب شود. این ترکیب با استفاده از مبلمان روشن بسیار زیبا و عالی به نظر می‌رسد.

به عنوان مثال، می‌توانید دیوارهای سفید را با هر نوع کفپوش سیاه یا خاکستری ترکیب کنید. همچنین می‌توانید مبلمان بژ را برای ایجاد تضادهای دلپذیر در این نوع فضا و دکوراسیون، به کار برید.

ست کردن مبلمان

نکات مهم برای استفاده از کفپوش تیزه

کفپوش چوبی تیره در حضور فرش‌های نرم و کرکی با رنگ‌های روشن بسیار خودنمایی می‌کند و این کار باعث می‌شود که کفپوش بسیار خیره‌کننده به نظر برسد.

دلیل محبوبیت کفپوش‌ تیره، این است که این کفپوش به معنای واقعی کلمه با محیط‌های مختلف مطابقت پیدا می‌کند. در تمام محیط‌ها اعم از اداری یا منزل این کفپوش استفاده می‌شود و ظاهر زیبا و بادوام آن مقبول خاص و عام است.

ست کردن مبلمان

اگر کف اتاق شما به رنگ قهوه‌ای تیره است، استفاده از چند گیاه آپارتمانی زیبا به عنوان یک مکمل و انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شود که مطابقت با طبیعت را همراه دارد. با این کار حتی در کوچک‌ترین اتاق هم احساس آرامش، تازگی و طراوت خواهید داشت و محیط برایتان بسیار دوست داشتنی می‌شود.

با رعایت نکاتی از این دست، رنگ‌های تیره را انتخاب کنید و از چیدمان زیبای منزل خود، لذت ببرید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۵۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۳۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ خرداد ۱۳۹۹ در ۹:۰۸ ق٫ظ

    متشکرم

    پاسخ

    • زهرا نوری درخشان

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ در ۱:۴۳ ب٫ظ

      از توجه شما سپاسگزاریم

      پاسخ

    • زهرا نوری درخشان

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ در ۱:۴۴ ب٫ظ

      از توجه شما به این مطلب سپاسگزاریم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…