آرایش خانم‌های سبزه‌رو

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هر رنگ پوستی، آرایش و رنگ لباس مخصوص خود را نیاز دارد تا جلوه بیشتری داشته باشد. آرایش پوست سبزه هم اصول خاص خود را دارد که با رعایت آنها می‌توانید میکاپ جذابی داشته باشید.
آرایش پوست سبزه

آرایش صورت

فاندیشن (کرم‌پودر و پنکک)

یکی از ویژگی‌های خوب پوست سبزه این است که رنگ آن براق است و زیر نور خورشید، به‌ جای قرمز شدن، برنزه می‌شود؛ بنابراین فاندیشن زیادی لازم ندارد. فاندیشن‌های رنگ خنثی چه با تم سرد و چه با تم گرم، برای پوست سبزه مناسب است.

رژ گونه

بهترین رژگونه برای چنین پوستی، رژگونه برنز است. به جز آن، رژگونه‌های مناسب دیگر برای رنگ پوست سبزه، رنگ‌هایی مانند هلویی گرم یا صورتی رزی است. رژگونه کمی براق هم به این پوست می‌آید، اما مراقب باشید زیاده‌روی نکنید تا آرایش خراب نشود.

سایه چشم

سایه چشم‌های طلایی و برنز، بهترین انتخاب برای رنگ پوست سبزه است. اگر قصد دارید که آرایش کم‌رنگی‌ داشته باشید، می‌توانید سایه چشم آبی تیره و بنفش یا سبز زمردی براق استفاده کنید. سایه چشم دودی مشکی کلاسیک هم برای پوست سبزه گزینه خوبی است و چشم‌ها را از آنچه فکر می‌کنید، زیباتر می‌کند.

آرایش برنزه

رژلب

اگر پوست سبزه دارید، خوش‌شانس هستید؛ چون رژلب‌های زیادی به شما می‌آید. از رنگ‌های کرمی و صورتی گرفته تا نارنجی روشن و بنفش، همه گزینه‌های خوبی برای رنگ رژلب خانم‌های سبزه است. انتخاب رژلب به سلیقه شما و اینکه چه نوع آرایشی می‌پسندید و چقدر می‌خواهید در چشم باشید، بستگی دارد. توجه داشته باشید که هرچقدر رنگ رژ روشن‌تر باشد، پوست تیره‌تر به چشم می‌آید.

هایلایتر و کانتور

شاید بپرسید که سبزه‌ها هم می‌توانند از هایلایتر استفاده کنند؟ باید گفت بله، به شرطی که رنگ مناسب آن را پیدا کنند. اگر پوست سبزه دارید، دنبال هایلایتری باشید که چندان رنگ‌پریده نباشد، وگرنه صورت حالت بی‌روح و پلاستیکی می‌گیرد. برای کانتور هم می‌توانید از رنگ برنزه مات استفاده کنید. البته خانم‌هایی که پوست سبزه دارند، نیاز چندانی به کانتور ندارند، چون این رنگ پوست کاراملی و زیبا است.

پیشنهاد مطالعه: اگر عینکی هستید و آرایشی شیک و جذاب می‌خواهید “آرایش چشم مناسب خانم‌های عینکی” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…