اتاق پذیرایی و رنگ مناسب آن

۲
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
رنگ آمیزی اتاق پذیرایی در نوع خود بسیار متفاوت‌تر از رنگ‌آمیزی سایر اتاق‌ها است و از همین رو توجه به رنگ‌آمیزی آن در چیدمان اتاق تأثیر به‌سزایی دارد.
رنگ‌ آمیزی اتاق پذیرایی

رنگ اتاق پذیرایی یکی از مهم‌ترین نکات در دکوراسیون این اتاق است. از همین رو امروز در مجله دلتا به رنگ آمیزی اتاق پذیرایی می‌پردازیم. با ما همراه باشد.

ایده‌پردازی پیرامون رنگ‌ آمیزی اتاق پذیرایی امری سلیقه‌ای است. شما به راحتی با توجه به نوع چیدمان و سبکی که از بین انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی خانه انتخاب کرده‌اید، می‌توانید این رنگ‌آمیزی را انتخاب کرده و تغییر دهید.

رنگ‌ آمیزی اتاق پذیرایی

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی با تناژ سبز آبی بسیار روشن

شما با استفاده از ترکیب رنگ‌ها می‌توانید به یک هارمونی رنگ مطلوب دست پیدا کنید. به عنوان مثال چیزی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، یک رنگ ترکیبی با تناژ سبز، آبی و فیروزه‌ای است. این ترکیب رنگ ‌بر روی دیوارها سبب شده رنگ‌آمیزی محیط با تناژ رنگی روشن دیزاین شده باشد.

رنگ‌ آمیزی اتاق پذیرایی

رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی با صورتی کم‌رنگ

یکی دیگر از رنگ‌هایی که در رده رنگ‌های پرطرفدار برای اتاق پذیرایی و نشیمن قرار دارد، رنگ صورتی است؛ رنگی که شاید یکی از رنگ‌های مناسب اتاق خواب دخترانه باشد، اما با کمی تغییر در آن می‌توانید آن را به عنوان رنگ مناسب اتاق پذیرایی نیز به کار ببرید.

رنگ‌ آمیزی اتاق پذیرایی

رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی با رنگ نارنجی

رنگ دیگری که شما می‌توانید از آن در رنگ‌ آمیزی اتاق پذیرایی استفاده کنید، رنگ نارنجی است. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، برای اینکه رنگ نارنجی چشم شما را به خود خیره نگه ندارد و تناژ این رنگ در محیط حاکم نباشد، از مبلمان رنگ روشن در آن استفاده شده است.

رنگ یاسی

رنگ یاسی و اتاق پذیرایی مدرن

برای اینکه مطابق با صنعت مد پیش بروید، ما به شما استفاده از رنگ‌های با تناژ بنفش را پیشنهاد می‌کنیم؛ شما به راحتی می‌توانید با استفاده از مبل‌های رنگ تیره و یا رنگ شاد این دکوراسیون زیبا را فراهم کنید. استفاده از قاب عکس‌های روی دیوار مانع از زننده بودن رنگ در فضا شده است.

اتاق پذیرایی سبز رنگ

اتاق پذیرایی سبز رنگ

اگر می‌خواهید حس و حال طبیعت را در فضای داخلی منزل خود دنبال کنید، به شما استفاده از رنگ سبز را پیشنهاد می‌کنیم. برای متفاوت بودن باید متفاوت نگاه کرد. استفاده همیشگی از رنگ سفید و یا صدفی هیچ تغییراتی را در دکوراسیون منزل شما حاصل نمی‌کند. شما به راحتی با استفاده از مبل‌های مشابه و یا متضاد با رنگ فضا، می‌توانید چیدمان خود را دنبال کنید.

سبز زیتونی و فضای متفاوت

سبز زیتونی و فضای متفاوت

شاید تمایل داشته باشید یک فضای کاملاً متفاوت داشته و چشم‌ها را روی دکوراسیون متفاوت خود خیره نگه‌دارید؛ برای این امر به شما این رنگ‌آمیزی شیک و متفاوت را پیشنهاد می‌کنیم. رنگ آمیزی با رنگ سبز زیتونی.

اتاق پذیرایی با تناژ زرد

رنگ‌آمیزی اتاق پذیرایی با تناژ زرد

زرد نیز در لیست رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی قرار می‌گیرد، ولی تو صیه می‌کنیم که این رنگ را بسیار با احتیاط مورد استفاده قرار دهید. استفاده بیش از حد رنگ زرد در اتاق نشیمن و پذیرایی سبب می‌شود که شما در گذر زمان از این تناژ رنگی خسته و دل‌زده شوید.

استفاده از رنگ های تیره

استفاده از رنگ های تیره در دیوار پذیرایی

رنگ‌های تیره علاقمندان خاص خود را دارد و البته در استفاده از آن‌ها بایستی دقت داشت تا اتاقی کسل‌کننده و تاریک به‌وجود نیاید. استفاده از این رنگ‌ها کاملاً سلیقه‌ای است، اما پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل به استفاده از رنگ تیره در دیوار پذیرایی، مبلمان و سایر وسایل را به رنگ روشن انتخاب کنید تا فضا کمی به تعادل برسد.

این که چه رنگی برای اتاق پذیرایی استفاده شود امری سلیقه‌ای است.شما به راحتی می‌توانید فضای خانه خود را با رنگ دیوار مد نظر ست کنید. همچنین استفاده ترکیبی رنگ‌ها برای رنگ‌آمیزی دیوار به شما این امکان را می‌دهد که از مبلمان مشابه با فضا بهره ببرید.

ایده پردازی‌های ما تنها گوشه‌ای از رنگ‌آمیزی‌های موجود در صنعت مد و دکوراسیون بود و مطمئناً رنگ‌آمیزی‌های زیاد دیگری نیز وجود دارد که می‌توانند برای اتاق پذیرایی مناسب باشند.

۲ دیدگاه

  1. روزبهانی

    ۱ خرداد ۱۳۹۹ در ۴:۳۳ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • زهرا نوری درخشان

      ۱ خرداد ۱۳۹۹ در ۵:۰۲ ب٫ظ

      ممنون از توجهتون به مجله دلتا

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…