خانه رونالدو ، قصری باشکوه و دیدنی!

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

داشتن خانه های مجلل با قیمت های بسیار بالا برای افراد چهره و سرشناس دنیا امری طبیعی است. «رونالدو» ستاره مطرح تیم ملی فوتبال پرتغال و رئال مادرید هم  از این شخصیتهای مهم و شناخت شده ی عرصه ورزش و فوتبال جهانیست که دارای خانه ای لوکس و گران قیمت است.

خانه رونالدو

 

به گزارش مجله دلتا، به نقل از سایت «معماری آریان»، خانه کریستیانو رونالدو در محله La Finca مادرید قرار دارد. این خانه که حدودا دارای قیمت ۶٫۲ میلیون دلار است، با مساحت ۸۶۰۰ فوت مربع، دارای هفت اتاق خواب، هشت حمام، و همچنین یک اتاق بچه و اتاقی پر از جوایز است.

همچنین دارای مکان های زیبا، همچون فضای آشپزخانه است که دارای امکانات خیره کننده و یک میز گرد شیک است. در داخل خانه، یکی از نقاط اصلی، میز غذا خوری بزرگ سیاه و سفید است که می تواند تمام خانواده را در اطراف خود جای دهد. رونالدو گفته است این میز، یکی از مهمترین بخش های این خانه است. زیرا او بیشتر وعده های غذایی خود را در خانه صرف می کند.

محوطه خارجی این خانه نیز دارای یک سالن ورزشی کاملا مجهز است که به نظر می رسد رونالدو بیشتر وقت خود را در آن میگذراند، همچنین علاوه بر این سالن ورزشی یک استخر در فضای باز و یک استخر سرپوشیده نیزدر این خانه وجود دارد.

خانه رونالدو

بیشتر بخوانید:

خانه مجلل دیوید بکهام ، شیوه متفاوتی در سبک زندگی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…