ست کردن کفش با لباس

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نحوه ست کردن کفش با لباس زنانه قوانینی دارد که با رعایت آنها می‌توانید ترکیب‌های جذاب و متفاوتی را با لباس‌هایی که دارید، بسازید.
ست کردن کفش با لباس

برای داشتن یک استایل شیک و کامل، نیازی به داشتن انواع لباس‌های گران‌قیمت نیست. کافی است با اصول درست ست کردن کفش با لباس آشنا باشید و از هر چیزی که دارید، درست استفاده کنید. اصول ست کردن انواع کفش با لباس را در مد و زیبایی مجله دلتا بخوانید.

ست کردن لباس‌ مجلسی با کفش طرح‌دار

با کفش‌های طرح‌دار، لباس‌های ساده و بدون طرح بپوشید تا مدل کفش به خوبی خودنمایی کند. این مدل کفش‌ها از محبوب‌ترین مدل‌های کفش پاشنه بلند در سراسر دنیا و مناسب مهمانی‌ها و مجالس است و معمولا با هر لباس ساده‌ای ست می‌شود.

ست کردن لباس زنانه با بوت زمستانی

از انواع بوت می‌توان علاوه بر استایل زمستانی در استایل بهاری و پاییزی هم کمک گرفت. بوت‌ها با جنس، طرح و بلندی متفاوت در بازار وجود دارد که با توجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از آنها را تهیه کنید. این نوع کفش را می‌توانید با انواع پیراهن‌های کوتاه، کت‌ چرمی، ژاکت و شلوار جین بپوشید.

کفش پاشنه بلند

ست کردن لباس زنانه با کفش‌ پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند برای بسیاری از مراسم مناسب است. رنگ‌های متنوع این کفش‌ها را می‌توانید هم با تیپ رسمی و هم با لباس شب و پیراهن مجلسی ست کنید. البته رنگ‌های بژ و مشکی این مدل‌ کفش‌ها کاربردی‌تر است.

راحت‌ترین روش‌ ست کردن کفش و لباس زنانه، انتخاب کفش و لباس هم‌رنگ است. در این حالت بهتر است رنگ کفش و لباس کمی متفاوت باشد تا شیک و خلاقانه‌تر از یکدستی کامل به نظر برسد. فقط توجه کنید وقتی کفش و لباس هم‌رنگ است، از اکسسوری‌های همان رنگ استفاده نکنید و از رنگ‌های متضاد کمک بگیرید.

هر خانمی یک کفش مشکی پاشنه بلند در کمد خود دارد تا در صورت تردید در انتخاب کفش برای ست کردن با لباس، از آن استفاده کند. کفش مشکی با هر رنگ لباسی ست می‌شود و به همین دلیل محبوب‌ترین کفش بین خانم‌ها است.

کفش پاشنه کوتاه

ست کردن لباس زنانه با کفش پاشنه کوتاه

اگر راه رفتن با کفش‌های پاشنه بلند زنانه برای شما سخت است، می‌توانید از کفش‌های زنانه با پاشنه کوتاه‌تر استفاده کنید. این مدل کفش‌ها هم برای محیط کار و هم برای هماهنگ شدن با لباس مجلسی مناسب است. لباس‌های کلاسیک و همیشگی شما مانند کت و دامن و کت و شلوار برای هماهنگ شدن با این مدل کفش زنانه عالی است.

ست کردن لباس زنانه با صندل

انواع صندل به خاطر خنک و راحت بودن، در فصل تابستان طرفدار دارد و خانم‌ها به جای استفاده از کفش، سعی در ست کردن یک مدل صندل با لباس‌ خود دارند. صندل‌ها معمولا با انواع پیراهن و دامن کوتاه بسیار شیک و زیبا می‌شود. البته صندل فقط مختص تابستان نیست و در فصل‌های دیگر هم می‌توان انواع آن را در مهمانی‌ها پوشید.

صندل

ست کردن لباس زنانه با کتانی

انواع کتانی در دید مردم، بیشتر برای پیاده‌روی و ورزش استفاده می‌شود؛ اما در سال‌های اخیر پوشیدن این کفش با انواع لباس‌ اسپرت طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما می‌توانید اسنیکر مورد علاقه خود را با شلوار جین، کت و شلوار زنانه و دامن‌های پلیسه‌دار ست کنید.

ست کردن لباس زنانه با کفش باله

کفش‌های باله و تخت چندین سال است که نماد کفش راحتی و انتخاب آسان برای خانم‌های شیک‌پوش است. در این چند سال اخیر شاهد مد شدن مدل‌های پارچه‌ای و متالیک این مدل کفش زنانه بوده‌ایم. انواع کفش باله با شلوار جین، دامن‌های کوتاه و پیراهن‌های مجلسی و همچنین برای استایل روزمره مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…