آپارتمان‌های ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی پایتخت

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بودجه مناسب خرید اولین خانه متناسب زوج‌های خانه اولی با توجه به سطح بودجه اغلب این گروه ازخریداران خانه ، آپارتمان‌های ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی ارزیابی می شود.

بودجه

به گزارش مجله دلتا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد،با کاهش نسبت میزان تسهیلات خانه ‌دار شدن به متوسط قیمت آپارتمان مسکونی، توان خرید زوج‌های خانه اولی به سبب التهاب قیمت ها درچند ماه اخیرکاهش یافته است. در واقع ،خانه اولی‌هایی که به امید بهره مند شدن ازتسهیلاتی برابر حدود ۶۰ درصد از ارزش ملک مورد نظرشان درصندوق پس‌انداز مسکن یکم سپرده گذاری کرده اند، اکنون ناگزیرند یا خانه ای کوچک‌ تروقدیمی‌تر متناسب با میزان کنونی بودجه شان بخرند یا اینکه میزان نقدینگی خود را افزایش دهند تا بتوانند گزینه ای مطلوب و متناسب را که ازابتدا و هنگام سپرده ‌گذاری درنظر داشتند، خریداری کنند.

در باره صندوق پس انداز مسکن یکم بیشتر بدانید:

«با صندوق پس انداز مسکن یکم »، خانه دار شوید!

طبیعی است افزایش بودجه بدون افزایش سقف وام خرید خانه برای خانه اولی‌ها ،تقریبا غیرممکن یا دست‌ کم دشواراست. بنابراین آنها ناگزیرند به سراغ آپارتمان‌های کوچک‌ تر و قدیمی‌تر یا در محله‌های به نسبت ارزان ‌تر بروند و نخستین خانه خود را با قدری فاصله نسبت به خانه ایده‌ آل  ومناسب خود خریداری کنند.

اگرچه نوسان قیمت مسکن درماه‌های اخیر دیواری میان خانه دلخواه و مورد نظر خانه اولی‌ها با آنچه امکان خریدش را دارند، ایجاد کرده است، اما نگاهی به آخرین معاملات انجام شده در دامنه قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان حاکی است که واحدهای مسکونی با عمر کم، به نسبت زیادی نیز درمناطق مختلف شهر وجود دارد که خانه اولی‌ها می‌توانند به سراغ آنها بروند.

بازار آپارتمان های ۲۰۰ میلیونی در تهران

آپارتمان های زیر ۴۰۰ میلیون در تهران

 به هر روی ضرورت دارد خانه اولی ها با ارزیابی قیمت آپارتمان های گوناگون در بازارو همچنین براساس قیمت قطعی معاملات انجام شده در خرداد ماه امسال و نیز با آگاهی ازارزش واقعی ملک انتخاب شده برای خرید که با بودجه شان متناسب است ، پای قراردادحاضر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…